مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد تاسیس کانون های مساجد صبح امروز(۲۰ اسفند) با حضور اعضای کانون های مساجد در شهرستان ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 10 March 2016

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی صبح امروز(20 اسفند) دراین مراسم که در سالن آمفی تئاتر خانه مطبوعات برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری در مساجد نهادینه شدند و شجره طیبه مساجد بعد از 23 سال اکنون به نهال قدرتمندی تبدیل شده است.

 

وی، با بیان اینکه خوشبختانه کانون های مساجد در استان به خوبی پیشرفت کردند، افزود: در حال حاضر بیش از 900 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ارومیه فعال هستند که در تلاشیم تا کانون ها را در مناطق مرزی و روستایی نیز گسترش دهیم.

 

حجت الاسلام بیگی خاطر نشان کرد: امسال آذربایجان غربی بیش از تعداد سهمیه ای که از سوی ستاد عالی در نظر گرفته شده بود کانون تاسیس کرده که این موضوع خود نشان دهنده رغبت و علاقه جوانان ما برای حضور در مساجد است.

 

این مسئول، با بیان اینکه مدیران کانون های مساجد مشکلات زیادی را در کانون ها متحمل می شوند، ادامه داد: مدیران کانون ها با هزینه های اندک برنامه های بسیار خوب و اثر بخشی را در مساجد برگزار می کنند که جا دارد از این عزیران تقدیر و تشکر شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد اذربایجان غربی تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که تمامی مساجد استان دارای کانون فرهنگی و هنری باشند تا برنامه های فرهنگی و هنری در جای جای استان اجرا شده و جوانان را هر چه بیشتر با فرهنگ مسجد آشنا کنیم.

 

گفتنی است، بیش از 21 هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار