معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار یزد بر نقش تاثیرگذار بندرخشک يزد در رونق اقتصادی و بازرگانی استان تاکید كرد و گفت: اين بندرخشک مي‎‎تواند جزو منطقه ویژه علم و فناوری يزد قرار گيرد.
کد خبر: ۱۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 08 April 2015

به گزارش تابناک يزد، "عباسعلی رضایی" در ديدار با مدير عامل بندر خشك پيشگامان با اشاره به قابلیت‏‏های گسترده در بندرخشک پیشگامان خاطرنشان کرد: این بندرخشک با توجه به وسعت و قابلیت‏‏های اقتصادی و تجاری می‏‏تواند جزو منطقه ویژه علم و فناوری قرار گیرد و صنایع این منطقه ویژه از پتانسیل بالای خدمات ارزش افزوده این بندرخشک بهره ببرند.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به عملکرد گروه تعاونی پیشگامان در جلب اعتماد عمومی و اجرای طرح‏‏های ملی در استان و کشور، خاطرنشان کرد: اين گروه تعاوني با رویکرد تعاونی و اجرایی طرح‎‎های بزرگی همچون فیبرنوری زیردریایی، طرح‎‎های فناوری اطلاعات و غيره توانسته است، اعتماد عمومی مناسبی را به دست بیاورد و برای حفظ آن باید تلاش روزافزون صورت گیرد.

رضايي افزود: استفاده از پتانسیل ایجاد شده در این مدت در جهت توسعه کمی و کیفی صنایع مرتبط با حوزه کاری در استان باید اولویت اين گروه قرار گیرد.

"محمد سعید آدابی" مدیر عامل بندرخشک یزد نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از روند شکل‎‎گیری و همچنین فعالیت‏‏های در دست اقدام فعلی اين بندرخشک پرداخت.

وی افزود: روند اجرایی ساخت بخش‎‎های مختلف بندرخشک در حال انجام است و طبق برنامه زمابندی فاز نخست بندرخشک یزد در سال 95 به بهره‏‏برداری می‎‎رسد.

به گزارش ایسنا، اين مسئول با اشاره به اعتماد مردم در مشارکت در اجرای این طرح ملی، گفت: خوشبختانه با روند طی شده مفتخریم اعلام کنیم طبق برنامه زمان‏‏بندی به پیش می‏‏رویم.

"اكرم فداکار" مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری یزد نیز در اين ديدار بر همکاری و پیگیری مسائل فی مابین تاکید كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار