معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبرداد .
کد خبر: ۱۹۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 18 March 2016
به گزارش تابناک یزد،علی دهقان بهابادی گفت: افزون بر چهار هزار کلاس درس در420 مدرسه استان از این عزیزان پذیرایی خواهد کرد .
وی ادامه داد: یک هزار و 200 نفراز پرسنل آموزش و پرورش اعم از عوامل ستادی ، اجرائی ، مدیران و سرایداران مدارس، خدمات اسکان نوروزی را از امروز تا پایان تعطیلات به مهمانان ارائه می کنند
این مسئول به استقرار 16 پایگاه پذیرش و ثبت نام مسافران اشاره کرد وگفت: تمهیدات لازم برای دسترسی آسان مسافران به این پایگاهها فراهم شده است .
دهقان بهابادی افزود : درمرکز استان نیز سه پایگاه درمبادی ورودی سه گانه شهر یزد مستقرشده اند . سامانه تحت وب اسکان نوروزی استان نیز امکان ثبت نام مدارس استان را درسایر شهرستانها فراهم نموده است
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش یزد ، شمار مسافران استان را با توجه به موقعیت جغرافیائی و قرارگرفتن در چهار راه مواصلاتی کشور خوب پیش بینی کرد .
دهقان بهابادی افزود: استان یزد درسال گذشته در بین ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان کشور از نظر آمار مسافر اسکان داده شده رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است
وی با توجه به احتمال تغییرات جوی و افزایش تعداد مسافران اظهار داشت: دراین صورت ازتمام ظرفیت موجود ازجمله سالن های ورزشی ، نمازخانه های مدارس و سایر فضاهای موجود برای نصب و برپائی چادراستفاده خواهیم کرد.
استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد و دارای افزون بر شش هزار آثار تاریخی و فرهنگی است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار