کد خبر: ۱۹۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷ 19 March 2016
به گزارش تابناک یزد، فرمانده انتظامي استان ضمن قدرداني ويژه از خانواده هاي ماموران پليس گفت: توفيقات امنيتي-انتظامي اين استان به دست نيامد مگر با تلاش شبانه روزي تمامي کارکنان پليس و خانواده آنها که سختي و سنگيني اين کار بر دوش آنها نيز بود.
سردار "ايرج کاکاوند" خاطر نشان کرد: پليس اين استان در حوزه انتظامي و اجتماعي از ابتداي سال جاري تا کنون با برنامه ريزي هاي خوب و مدون خود، ماموريت هايي را به مرحله اجرا گذاشته که اين اقدامات در پايان سال ارزيابي شده است.
وي موضوع پيشگيري را يکي از مهمترين اولويت هاي کاري پليس دانست و گفت: در اين راستا، پليس اقدامات همه جانبه اي داشته که نتيجه آن پيشگيري و کنترل جرايم در سطح استان بوده است.
سردار کاکاوند تصريح کرد: با ارزيابي هاي صورت گرفته از ناجا، ماموران پليس استان يزد تلاش مضاعفي را در کنترل و مهار جرايم داشتند که نتيجه اين اقدامات باعث کاهش 17 درصدي انواع سرقت در سال جاري شد.
وي گفت: يکي از موضوعات تاثيرگذار بر امنيت اجتماعي، موادمخدر است که با تلاش هاي شبانه روزي ماموران پليس اين استان شاهد کشف 33 تن انواع موادمخدر و افزايش 50 درصدي کشفيات نسبت به سال گذشته بوده ايم.
کاکاوند خاطرنشان کرد: در کنار اين موضوعات با پيگيري هاي صورت گرفته توسط پليس، محلي براي نگهداري معتادان متجاهر و ولگرد پيش بيني شد و از زمان تاسيس اين مرکز تا کنون دو هزار و 500 نفر از اين افراد دستگير و جهت درمان به اين مرکز تحويل داده شدند.
 رئيس پليس استان يزد گفت: در بحث امنيت آمد و شدي به ويژه در سطح شهرستان يزد به لحاظ مشکلاتي که در زيرساخت ها وجود داشت، ماهيانه شاهد تلفات زيادي در سطح شهر ها بوديم.
وي افزود: با همکاري دستگاه­هاي دخيل در اين امر به ويژه شهرداري بحث زير ساخت ها دنبال شد و اصلاح هندسي معابر شهري و همچنين نصب دوربين هاي مداربسته، تاثير زيادي در کنترل سرعت داشت.
کاکاوند يکي از علل بروز تصادفات در اين استان را سرعت زياد بيان کرد و گفت: با انجام اين اقدامات و همچنين اطلاع رساني، آموزش و فرهنگ سازي که توسط صدا و سيما انجام شد، امروز شاهد کاهش 11 درصدي تلفات حوادث رانندگي در سطح استان يزد هستيم.
سردار کاکاوند سال 94 را يکي از سال هاي خوب اين استان از نظر امنيتي بيان کرد و افزود: با هم پوشاني و همکاري خوب همه ي رده ها و دستگاه­هاي دخيل در امر امنيت، اکثر شاخص هاي امنيتي استان مثبت بود و پليس توانست بحث احساس امنيت شهروندان را ارتقاء دهد.
وي ضمن اشاره به در پيش رو بودن نوروز 95 گفت: پيش بيني هاي لازم در خصوص طرح هاي نوروزي انجام شده است و طرح هاي ترافيکي و همچنين طرح هاي ويژه انتظامي در نوروز 95 در دستور کار پليس قرار گرفت.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان ضمن قدرداني ويژه از خانواده هاي ماموران پليس استان گفت: اين توفيقات انتظامي و امنيتي به دست نيامد مگر با تلاش شبانه روزي تمامي کارکنان پليس و خانواده آنها که سختي و سنگيني اين کار بر دوش آنها نيز بود.     
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار