کد خبر: ۲۰۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۳ 24 March 2016
تابناک گیلان: رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اجرای طرح مشترک نظارت بر ارائه خدمات نوروزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد درویش‌کردار عصر امروز در جریان اجرای طرح نظارت بر مراکز اقامتی گیلان اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی با همراهی اداره‌های مربوطه در گیلان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح مذکور اداره‌های مختلف مشارکت دارند، افزود: با همراهی و مشارکت نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان طرح نظارت بر ارائه خدمات نوروزی در حال انجام است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تمرکز بازرسی‌ها را بر پایانه‌های مسافری، موسسات خدمات سیاحتی و مراکز اقامتی عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه سامانه 124 ستاد خبری و واحدهای بازرسی اتاق‌های اصناف گیلان آماده دریافت شکایت مردم با مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی از مراکز مذکور است، خاطرنشان کرد: فعالیت ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تا ساعت 18 هر روز افزایش یافته و آماده دریافت گزارش‌های مردم در زمینه تخلفات مذکور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار