مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نسبت به حل مشکلات و مسائل هتل تارای مهاباد قول مساعد داد.
کد خبر: ۲۰۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 24 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

جوان پرس : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نسبت به حل مشکلات و مسائل هتل تارای مهاباد قول مساعد داد. به گزارش ایرنا، جلیل جباری عصر روز سه شنبه در سفر به شهرستان مهاباد ضمن بازدید از پایگاه های استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان با حضور در هتل تارای مهاباد، نمایشگاه دائمی صنایع دستی این هتل را افتتاح و از روند بازسازی این هتل نیز دیدن کرد.

وی در این بازدید ضمن گفت و گو با مالک و مدیر این هتل با مسائل و مشکلات آنها از نزدیک آشنا شده و نسبت به حل آنها دستورات لازم را صادر کرد.
جباری همچنین نسبت به تهیه برآورده های فنی بازسازی این هتل برای ارائه تسهیلات بانکی به آن تاکید کرد.
وی اضافه کرد: بهره برداری از این هتل نقش مهمی در جذب گردشگرانی دارد که شهرستان مهاباد را به عنوان یکی از مقصدهای مهم گردشگری در آذربایجان غربی انتخاب می کنند و این امر موجب می شود که چرخه صنعت گردشگری این منطقه تکمیل شود.
این هتل در جریان حوادثی که در سال گذشته در مهاباد به وقوع پیوست، تخریب شد که با هزینه شخصی مالک هتل و بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی مورد بازسازی قرار گرفته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به شهرستان مهاباد به طور سرزده از ستادهای استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر مهاباد و چند نمایشگاه صنایع دستی نیز بازدید کرد.
وی در این بازدیدها با عوامل اجرایی این پایگاه ها گفت و گو کرده و با نحوه راهنمائی مسافران نوروزی و خدمات رسانی به آنها از نزدیک آشنا شد.
وی در این بازدید که معاون فرماندار مهاباد و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان نیز حضور داشتند، از فعالیت های اعضای این پایگاه ها و ستاد سفر شهرستان مهاباد قدردانی کرد.
جباری همچنین با حضور در چادر غذاهای سنتی شهرداری مهاباد که در ورودی های این شهر برای استقبال از مسافران نوروزی دایر شده است، از تشکیل این چادرها استقبال کرد.
وی همچنین با حضور در پایگاه جمعیت هلال احمر مستقر در ورودی های این شهر میثاق نامه کمپین ملی ‘نه به تصادفات جاده ای’ و دفتر نظرات و پیشنهادات طرح ملی ایمنی و سلامت این جمعیت را نیز امضاء کرد.
مهاباد یکی از قطب های مهم گردشگری آذربایجان غربی و از مهمترین مقصدهای گردشگری مهمانان نوروزی در شمال غرب کشور محسوب می شود.
غار آبی تاریخی سهولان، دریاچه سد مهاباد، تالابهای بین المللی از جمله تالاب کانی برازان و قوپی باباعلی، موزه مردم شناسی واقع در حمام میرزا رسول، بازارهای سنتی، آثار تاریخی و قدیمی و بازارچه های کالاهای خارجی این شهر بهانه بسیار خوبی را برای مسافران به وجود آورده است که هر ساله مهاباد را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند.
مهاباد در ۱۱۶ کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده است.
این شهرستان در سال گذشته پذیرای بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر از اقصی نقاط کشور در تعطیلات عید نوروز بود.





مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار