معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از 2 هزار نفر از دانش آموزان در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان شرکت کرده اند که دانش آموزان شمال استان در شهرستان خوی و جنوب استان در شهرستان نقده به رقابت با یکدیگر می پردازند.
کد خبر: ۲۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 08 April 2015

به گزارش خبرگزاری پانا، " قدرت الله قاسمی" معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در اولین جلسه ستاد برگزاری مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که این توفیق را نصیب کرد که در راستای ترویج و توسعه مفاهیم دینی و قرآنی در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: امسال بیش از 2 هزار نفر از دانش آموزان در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان شرکت کرده که دانش آموزان شمال استان در شهرستان خوی و جنوب استان در شهرستان نقده به رقابت با یکدیگر می پردازند.

قاسمی با بیان اینکه باید با کاردانی کارهای مربوط به حوزه فرهنگی را پیش بریم، ادامه داد: به دلیل اهمیتی که مسابقات قرآنی ایجاد می کند باید تلاش کنیم تا با همدلی و هم فکری این مسابقات را به طور احسن پیش بریم.

وی اضافه کرد: باید تمامی مسئولان استانی تلاش کنند تا فضای مسابقات را از حالت رقابت خارج و به فضای دوستانه و رفاقت تبدیل نمایند چرا که این مسابقات ابزاری برای تحقق اخلاق و رفتارهای حسنه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: این مسابقات در 9 رشته ی قرائت، حفظ، مفاهیم، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، مداحی، اذان، احکام (اهل تشیّع و اهل تسنّن) و انشاء نماز از 3 تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار