مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از 104 هزار نفر روز در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شد.
کد خبر: ۲۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 08 April 2015

به گزارش خبرگزاری پانا،فریدون سیدمصطفوی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال بیش از 104 هزار نفر روز میهمان فرهنگی و غیرفرهنگی در اقامتگاه ها و مدارس ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان، اسکان داده شدند.

وی افزود: در طول فعالیت 16روزه این ستادها، 13828 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی به همراه 38192 همراه در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان اسکان داده شدند.

سیدمصطفوی با تقدیر از کلیه عوامل اجرایی ستاد و مراکز اسکان فرهنگیان استان اظهار کرد: کارکنان آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تجهیز و تنظیف کلاسها و نیز تدارک دیدن کلاسهایی ویژه برای میهمان نوروزی، تکریم جایگاه معلمان و ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان کشور را اولویت کار خود قرار داده بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در نوروز امسال 82 مدرسه جدید و نوساز با یک هزار و 210 کلاس به همراه مراکز تربیت معلم، خانه های معلم و اردوگاه ها برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز شده اند.

سیدمصطفوی اظهار کرد: بیشترین میهمانان وارد شده به استان در نوروز 93 از استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، تهران و زنجان بوده اند که تقریبا مشابه سال گذشته می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: شهر ستانهای مهاباد ، ارومیه ، ماکو ، خوی ، پیرانشهر و سردشت بیشترین میزان جذب گردشگر و اسکان را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اذعان داشت: یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز سال گذشته در راستای جلب رضایت بیشتر گردشگران و نیز ارائه خدمات بهتر برای تجهیز مراکز اسکان میهمانان فرهنگی استان هزینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار