مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد از آغاز فراخوان اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد برای دریافت راهکارهای پیشنهادی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 28 March 2016
به گزارش تابناک یزد، محمدحسین شایق، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد از آغاز فراخوان اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد برای دریافت راهکارهای پیشنهادی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خبر داد.

وی از راه‌اندازی کارگروهی در اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد خبر داد و اظهار کرد: این اتحادیه در نظر دارد طرح‌ها و راهکارهای کاربردی-پیشنهادی در جهت تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برای بحث و بررسی کارشناسانه جمع آوری کرده و برای عملی کردن طرح‌های برگزیده، تمام سعی و تلاش خود را بکار ببندد.

 شایق افزود: از آنجا که فرد فرد جامعه مورد خطاب مقام معظم رهبری درباره شعار سال 1395 هستند و جامعه قرآنی در جایگاه ویژه‌ای از این جامعه هدف قرار دارند انتظار می‌رود جامعه قرآنی استان سهم بسزایی در عملی کردن شعار سال داشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد با تاکید بر لزوم مشارکت موسسات و خانه‌های قرآن استان یزد در این طرح عنوان کرد: موسسات قرآنی سراسر استان برای مشارکت در این طرح و اجرایی شدن این طرح‌ها، لازم است طرح‌ها و راهکارهای کاربردی-پیشنهادی خود را حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه 95 به صندوق پست الکترونیک quranyazd@gmail.com و یا به دبیرخانه این طرح به نشانی یزد، خیابان فرخی، کوچه گل، اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد ارسال نمایند.

حجت‌الاسلام شایق خاطر نشان کرد: پس از بحث و بررسی گروه کارشناسی، به سه طرح منتخب جوایز ویژه ای اهداء خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار