سرمربی پاس همدان گفت: هرچند دو تیم راهیان کرمانشاه و پاس در بازی اخیر، خوب فوتبال بازی کردند اما تیم ما مستحق پیروزی بود.
کد خبر: ۲۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 09 April 2015

سرمربی پاس همدان گفت: هرچند دو تیم راهیان کرمانشاه و پاس در بازی اخیر، خوب فوتبال بازی کردند اما تیم ما مستحق پیروزی بود.

به گزارش ایرنا؛  داوود مهابادی در حاشیه تمرین تیم خود اظهار کرد: در نیمه نخست، گل ناگهانی دریافت کردیم که اشتباه دروازه بان ما تاثیر مستقیم داشت و تلاش ما برای جبران گل بی نتیجه ماند اما در نیمه دوم متفاوت ظاهر شدیم و علاوه برجبران گل خورده چندین موقعیت گلزنی را هم ایجاد کردیم که البته مهاجمان با بی دقتی از دست دادند.

وی بیان داشت: هر دو تیم فوتبال زیبا را ارایه دادند اما ما بهتر از حریف ظاهر شدیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم که البته تحقق نیافت.

مهابادی اظهار کرد: اگر به سه امتیاز این بازی دست می یافتیم با آرامش بهتری به استراحت در هفته بیستم می پرداختیم اما حریفان این فرصت را پیدا کردند تا در نبود تیم پاس در هفته بیستم به جایگاه های بالاتر برسند.

وی افزود: دو بازی سرنوشت ساز پیش رو داریم که باید به پیروزی برسیم وگرنه شانسی برای صعود نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم تا هفته پایانی هیچ تیمی از پیش صعود کننده نیست و بنابراین باید تا آخرین نفس تلاش کرد.

مهابادی در خصوص قضاوت کادر داوری بازی مقابل راهیان کرمانشاه گفت: فقط نسبت به مردود شدن گل برجلو در نیمه نخست اعتراض داریم که البته اگر نظر داور صحیح باشد نمره 20 به قضاوت کادر داوری می دهم.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر فدراسیون در برگزاری بازی های هفته پایانی گفت: نظارت بر مسابقات باید بیشتر باشد تا حق تیم ها که برای صعود و ممانعت از سقوط تلاش می کنند، پایمال نشود.

تیم پاس همدان دوشنبه گذشته مقابل راهیان کرمانشاه به تساوی یک بر یک دست یافت و با 33 امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند.

در این دیدار که با قضاوت تورج حق وردی همراه بود، آرمین طلایی منش دقیقه 20 برای راهیان و محسن حمیدی دقیقه 50 برای پاس گلزنی کردند.

پاسی ها در هفته بیستم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور به دلیل کناره گیری تیم اتکا گلستان با قرعه استراحت روبه رو هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار