مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ضمن تشریح برنامه‌های این استان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، از برپایی مراسم نور افشانی در میدان مادر اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۲۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 08 April 2015
به گزارش خبرگزاری فارس، ماریا موسوی در جمع خبرنگاران اردبیل به تشریح برنامه‌های گرامیداشت مقام زن و روز مادر پرداخت و گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته زن از 21 فروردین ماه آغاز می‌شود اما برنامه‌های ما از امروز کلید می‌خورد.

* برگزاری 3 هزار و 500 برنامه گرامیداشت روز مادر در استان اردبیل

وی اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت روز مادر حداقل 3 هزار و 500 برنامه در استان اردبیل برگزار می‌شود.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان از برگزاری جشن ولادت در سالن خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و افزود: فردا ساعت 9 شب مراسم نورافشانی در میدان مادر اردبیل برگزار خواهد شد.

موسوی ادامه داد: در روز 21 فروردین ماه نیز جشن بزرگ بانوی کوثر با همکاری دفتر امور بانوان استانداری، شهرداری و شورای شهر در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: روز شنبه 22 فروردین ماه نیز برنامه بازدید از مرکز نگهداری معلولان حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل را اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل بازدید از مراکز تولیدی زنان و تعاونی‌های بانوان اردبیل را نیز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در 22 فروردین ماه عنوان کرد.

* غبارروبی از مزار شهدای اردبیل در گرامیداشت روز مادر

موسوی گفت: صبح روز دوشنبه 24 فروردین ماه همایش ورزش صبحگاهی در سالن بزرگ رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن گرامیداشت روز مادر در ساعت 2 بعد از ظهر در دانشگاه محقق اردبیلی و برپایی نشست ویژه متأهلان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان به برنامه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در 25 فروردین ماه اشاره کرد و افزود: در ساعت 10صبح نیز در دانشگاه پیام نور اردبیل جشنی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

موسوی برپایی نشست ویژه مجردها در ساعت 3 بعد از ظهر و برپایی جشنواره صبر و مقاومت در ساعت 4 عصر این روز را در سالن ولایت اردبیل از دیگر برنامه‌های 25 فروردین و هفته گرامیداشت مقام زن عنوان کرد.

این مسئول همچنین از برگزاری کارگروه تخصصی بانوان و خانواده در روز چهارشنبه 26 فروردین ماه خبر داد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل یادآور شد: در روز پنجشنبه 27 فروردین ماه نیز که آخرین روز هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر است با حضور گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل مراسم غبارروبی از مزار شهدا انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برپایی همایش در سالن ولایت اردبیل، افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان اردبیل و... از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن در اردبیل است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار