رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 2 هزار و 345 مورد بازرسی در طرح نوروزی امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 06 April 2016

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 2 هزار و 345 مورد بازرسی در طرح نوروزی امسال خبر داد.

به گزارش فارس،داریوش صفاری با اشاره به اینکه طرح نوروزی این اداره به همراه گشت‌های مشترک از 15 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سال جاری بوده است، اظهار داشت: در این مدت بازرسی‌ها از واحدهای خدماتی و صنوف مختلف در شهرستان انجام شد.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده توسط این اداره و دیگر نهادهای مربوطه را 2 هزار و 345 مورد دانست و گفت: یک‌هزار و 615 مورد توسط اداره صنعت، معدن و تجارت از سطح بازار و واحدهای مختلف، 517 مورد توسط شورای آرد و نان و 213 مورد نیز توسط اصناف انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر تصریح کرد: در این بازرسی‌ها 223 واحد متخلف شناسایی شد که 251 مورد مربوط به بازرسی اداره، 60 مورد به بازرسی شورای آرد و نان و 12 مورد نیز مربوط به بازرسی اصناف بوده است.

وی تعداد گشت‌های مشترک را نیز 78 مورد خواند و با بیان اینکه در این زمینه نیز 12 مورد تخلف کشف و ضبط شده است، عمده تخلفات کشف شده را شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، نگهداری و عرضه کالای قاچاق، عدم درج قیمت، عدم رعایت موازین بهداشتی و سایر موارد دانست.

صفاری همچنین ارزش تخلفات کشف شده در این مدت را بیش از 26 میلیون تومان دانست و گفت: برای واحدهای متخلف نیز پرونده تشکیل شده است.

وی با اشاره به آرامش بازار در ایام نوروز خاطرنشان کرد: در نوروز امسال یکصد تن پرتقال و 50 تن سیب با قیمت مصوب دولتی در نقاط مختلف شهرستان عرضه شد که با توجه به کیفیت میوه‌ها، شاهد استقبال مردم در این زمینه بودیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار