مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تلاش‌های زیادی در اواخر سال گذشته برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات جاری انجام شد و توانستیم در آخرین روزها و ساعات سال گذشته تمامی اعتبارات هزینه‌ای را جذب استان کنیم.
کد خبر: ۲۰۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 07 April 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، هاشم مظفری پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه هفتگی ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در سال جدید اظهار داشت: با توجه به رسالت جامعه در سال جدید در راستای عمل به شعار سال مسئولیت ووظایف ذیحسابان این اداره کل در دستگاه‌های اجرایی سنگین‌تر خواهد بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عمل و اقدام در اقتصاد مقاومتی افزود: بحث اجرای و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در چند بخش مهم کار ما را بسیار حایز اهمیت و مهم کرده است.

وی تصریح کرد: در سال جدید برای عملی کردن شعار و فرمایش مقام معظم رهبری مسئولیت سنگینی بر دوش ما بوده و باید با تلاش و کوشش مضاعف این وظیفه را بتوانیم مثل دیگر عملکردهای تاثیرگذار خود با موفقیت به سرمنزل برسانیم.

مظفری با قدردانی از عملکرد قابل قبول ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب 100 درصدی اعتبارات جاری استان بیان کرد: تلاش‌های زیادی در اواخر سال گذشته برای جذب 100 درصدی اعتبارات جاری انجام گرفت که با همیاری مقام عالی استان توانستیم در آخرین روزها و ساعات سال گذشته تمامی اعتبارات هزینه‌ای را جذب استان کرده و در بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل حضور منظم و به موقع ذیحسابان و مدیران مالی در جلسات هفتگی را مثل سال‌های اخیر خواستار شد و گفت: با حضور در این جلسات و بحث و بررسی و تفسیر بخشنامه‌ها و قانون و مقررات بسیاری از سوالات همکاران پاسخ داده می‌شود و این جلسات استفاده از تجربیات و دانش و آگاهی همکاران پیشکسوت و باتجربه در بحث ذیحسابی بوده و بایستی همکاران جدید ذیحسابی از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار