نشست هیات تیراندازی با کمان شهرستان یزد با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد برگزار و مسئولین کمیته های این هیات منصوب و معرفی شدند.
کد خبر: ۲۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 09 April 2016

به گزارش تابناک یزد،این نشست به منظور معرفی رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان و اعضای هیئت با حضور علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان ،  فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ، رضا نارگانی مسئول روابط عمومی این اداره کل ، محسن پورسلمان رئیس هیات تیراندازی با کمان استان ، نورایمانی سرپرست جدید هیئت تیراندازی با کمان شهرستان یزد و سایر اعضای هیئت استان و شهرستان برگزارشد.


فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد در این نشست با اشاره به اینکه زیر بنای توسعه در تمامی عرصه ها آموزش و برنامه ریزی دقیق است گفت: باید به مسئله برنامه ریزی و آموزش توجه خاص داشت و در کنار آموزش و برنامه ریزی به مسئله استعدادیابی در رده های سنی پایه نیز اهتمام ورزید.

وی اظهار داشت: بهترین اقدام که باید انجام شود ، توجه به توسعه همگانی این رشته و به تبع آن کشف استعدادهای برتر و ایجاد پشتوانه ای خوب برای ورزش حرفه ای رشته تیراندازی باکمان است.

در این نشست سرپرست جدید هیئت تیراندازی باکمان شهزستان یزد گفت: برای رشد ورزش تیر و کمان افرادی باید انتخاب شوند که از نظر توان اجرایی و فنی قابلیت لازم را داشته و از لحاظ تفکر اجرایی موضوعاتی را مطرح کنند که باعث رشد این ورزش در استان و شهرستان گردد.

وی ضمن اشاره به کمبود امکانات و بودجه کافی گفت علاقه سبب کشاندن افراد به سمت ورزش میشود و  تمام زحمات افراد چه برای استان و چه برای شهرستان قابل تقدیر است و برای ادامه کار به تفکر و همکاری جمعی نیاز است.

در پایان این نشست با اهدای حکم انتصاب مسئولین کمیته های هیئت تیراندازی با کمان شهرستان یزد مشخص گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار