رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود:
،احمد قائد رحمتی ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود از استقبال گسترده و بی‌نظیر مردم و به‌خصوص میهمانان نوروزی از چندین نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری شهرستان درود در ایام نوروزی خبرداد.
کد خبر: ۲۰۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 10 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ،احمد قائد رحمتی ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود از استقبال گسترده و بی‌نظیر مردم و به‌خصوص میهمانان نوروزی از چندین نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری شهرستان درود در ایام نوروزی خبرداد.

برپایه این گزارش احمد قائد رحمتی ،افزود: در تعطیلات نوروز و در فضای نمایشگاه‌های نوروزی این شهر که به همت شورای شهر و شهرداری دورود مهیا گردیده بود، نمایشگاه بزرگ کتاب با ٣٠٠٠ عنوان کتاب و ٥٠ درصد تخفیف، نمایشگاه عکس جاذبه‌های طبیعی استان لرستان و شهرستان دورود، مجموعه‌ای از آثار محسن منصوری، نمایشگاه‌های مجسمه‌سازی و هنرهای دستی هنرمندان هنرهای تجسمی و همچنین نمایشگاه نان و غذای محلی با حضور بی‌سابقه‌ی بازدیدکنندگان روبرو شد.

وی ادامه داد:در حاشیه نمایشگاه‌های نوروزی، هنرمندان گروه هنری صبا وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همه‌روزه به مدت ٢ ساعت آیتم‌های شاد و مفرح از قبیل میان‌پرده طنز، موسیقی محلی و مسابقه فرهنگی را جهت بهره‌مندی حاضرین و بازدیدکنندگان اجرا ء نمودند.

لازم به ذکر است طبق آمار ارائه‌شده از سوی فرمانداری،در تعطیلات نوروز امسال تعداد ١٧٠ هزار نفر مهمان و گردشگر نوروزی از اماکن فرهنگی و تفریحی شهرستان دورود دیدن کرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار