پيكر مطهر دومين مدافع حرم، شهيد ' محمدتقي سالخورده' با حضور پرشور و باشكوه مردم شهرستان نكا تشييع شد.
کد خبر: ۲۱۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 12 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مراسم تشييع پيكر پاك شهيد مدافع حرم ' محمدتقي سالخورده' از مقابل سپاه ناحيه نكا با حضور انبوه مردم شهيدپرور شهرستان نكا، خانواده هاي شاهد، نيروهاي خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، نيروهاي نظامي و انتظامي و مسئولان آغاز و با عبور از خيابان انقلاب، مصلاي شهر و ميدان جانبازان به سمت گلزار شهداي روستاي شهاب الدين، زادگاه اين شهيد انجام شد.


اين مراسم با نوحه خواني و مداحي و در غم و اندوه فراوان مردم شهرستان نكا و در حالي كه شهر به نام شهيد تبرك يافته و بوي عطر شهيد همراه با بوي اسپند در فضا پيچيده برگزار و اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام محمدباقر محمدي‌لائيني، امام جمعه نكا، اقامه شد.


پيكر مطهر شهيد ' محمدتقي سالخورده' پس از انتقال به روستاي شهاب الدين ، در گلزار شهداي اين روستا به خاك سپرده شد.


شهيد ' محمدتقي سالخورده' 29 سال سن، متاهل و داراي يك دختر به نام ' زينب' بود كه در حين عمليات مستشاري در سوريه به خيل شهداي مدافع حرم حضرت زينب (س) پيوست.


روستاي شهاب الدين در فاصله حدود 6 كيلومتري مركز شهرستان نكا در شرق مازندران واقع شده است كه 10 شهيد تقديم انقلاب كرده و با تقديم شهيد محمد تقي سالخورده تعداد شهداي اين روستا به 11 شهيد رسيده است.


شهرستان نكا در شرق مازندران واقع شده است و بيش از 430 شهيد تقديم انقلاب كرده و شهيد 'عبدالرحيم فيروزآبادي' و شهيد ' محمد تقي سالخورده' دو شهيد مدافع حرم اين شهرستان هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار