رئيس دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان در استان فارس با انتقاد از تبليغات غيرقانوني برخي نامزدهاي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفند 94 گفت: بي نظمي در تبليغات انتخاباتي به فرهنگ عمومي و چهره شهر لطمه مي زند و از اين رو، جا دارد نامزدهاي راه يافته به دور دوم انتخابات و هواداران آنها به اين مساله توجه ويژه داشته باشند.
کد خبر: ۲۱۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 12 April 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومي فرمانداري شيراز: احمد رنجبر در جلسه تجليل از دست اندركاران هيات اجرايي و نظارت انتخابات در شهرستان شيراز افزود: مردم فهيم شيراز در انتخابات هفتم اسفند 94 با نگاه عاقلانه و به دور از حاشيه ها و تبليغات كاذب، كانديداي خود را انتخاب نمودند و صرف هزينه هاي گزاف تبليغاتي، در انتخاب كانديدا توسط مردم نقشي كمرنگ داشت.

وي اظهار كرد: انتخابات دور اول تجربه اي بود تا نقاط ضعف ها را برطرف و نقاط قوت ها را تقويت كنيم تا دور دوم نيز مثل دور اول كه انتخابات در كمال صحت و سلامت برگزار شد، برگزار شود.

رئيس دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان در استان فارس ادامه داد: از تلاش همه عزيزان در برگزاري انتخاباتي بي دغدغه در شيراز تشكر مي نماييم كه توانستيم در اين آزمون به تكليف خود كه همانا حفظ و حراست از آراي مردم بود انجام وظيفه كنيم.

وي اظهار كرد: بايد قدر اين فرصتي كه خداوند در اختيار ما قرار داده است را بدانيم و با بهره گيري از همه توان خود براي رعايت حق الناس و اجراي قانون و مقررات تلاش كنيم.

رنجبر ادامه داد: خدا را شاكريم كه صحت و سلامت انتخابات و حفظ حق الناس در حوزه كلان شيراز تحقق يافت.

رئيس دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان در استان فارس درباره شرايط رأي دهندگان در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابيه شيراز گفت: كساني مي توانند در دور دوم رأي دهند كه يا در دوره اول در حوزه انتخابيه شيراز رأي داده اند و شناسنامه آنها ممهور به مُهر انتخابات دور اول از اين حوزه انتخابيه باشد و يا در هيچ حوزه انتخابي رأي نداده باشند.

وي افزود هيأت نظارت در دور دوم بر ممهور بودن يا نبودن شناسنامه به مُهر انتخابات در سطح استان و شهرستان نظارت ويژه اي خواهد داشت.

دور اول انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي جمعه هفتم اسفند 94 برگزار شد كه در اين انتخابات 14 نماينده از 18 نماينده 15 حوزه انتخابيه استان مشخص شدند و تعيين نماينده چهارم حوزه انتخابيه شيراز و نمايندگان حوزه هاي انتخابيه ممسني و رستم، ني ريز و استهبان، داراب و زرين دشت به انتخابات دور دوم در روز جمعه دهم ارديبهشت موكول شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار