نشست شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان اردبیل با مهندس کریمی
کریمی با بیان این مطلب در جلسه ی هم‌اندیشی با اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان اردبیل، ابراز امیدواری کرد که این پیروزی، با عملکرد مناسب منتخبان ملت به سرانجام برسد افزود: همگرایی نمایندگان استان در مجلس دهم شورای اسلامی، کلید واژه حل مشکلات است ...
کد خبر: ۲۱۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 13 April 2016

دکترجوادی: گروه‌های سیاسی، مجموعه ای ارزشمند و قابل اعتماد

 در تجزیه و تحلیل امور هستند

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات اخیر، باید به مردم تبریک گفت که با انتخاب دقیق خود، اکثر کانون‌های ثروت و قدرت را با شکست مواجه کردند.

به گزارش تابناک اردبیل، مهندس رضا کریمی با بیان این مطلب در جلسه ی هم‌اندیشی با اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان اردبیل، ابراز امیدواری کرد که این پیروزی، با عملکرد مناسب منتخبان ملت به سرانجام برسد افزود: همگرایی نمایندگان استان در مجلس دهم شورای اسلامی، کلید واژه حل مشکلات است و دراین صورت، ضمن رفع دغدغه‌های مردم، زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان را رقم می‌زند. متاسفانه استان از بابت عدم همگرایی نمایندگان در دوره‌های مختلف، دچار مشکلات عدیده‌ای شده و نتوانسته از لحاظ اقتصادی و صنعتی به جایگاه شایسته خود دست یابد و به همین سبب، منتخبان این دوره دراستان متفق‌القول هستند که این مشکل را حل نمایند.

وی، نمایندگان را ناظر بر اعمال مدیران استان دانست و خاطرنشان کرد: سعی خواهم کرد در دوره نمایندگی خود، بدون کمترین دخالت در مدیریت استان ، بیشترین نظارت را نسبت به عملکرد مسئولان استان، به ویژه در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین داشته باشم.

کریمی، ضمن اظهار تاسف از عدم توسعه یافتگی استان در بخش اقتصادی واجتماعی وفرهنگی، به ویژه در حوزه ی صنعت وکشاورزی و بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تصریح کرد: با وجود منابع غنی طبیعی در استان، که زمینه ی گسترش صنایع تبدیلی را فراهم می‌آورد، متاسفانه در سطح استان یا چنین صنایعی نداریم و یا در صورت وجود با حداقل ظرفیت خود کار می‌کند.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در دور اول انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، با بیان این که به تمام برنامه‌های خود در زمان انتخابات پایبندم افزود: برای توسعه ی استان، پنج محور اصلی در نظر گرفته ایم و جهت یافتن راهکارهای کاربردی، ضمن تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور افراد مجرب و صاحب فکر، با نمایندگان ادواری استان و برخی مسئولان کشوری هم جلساتی تشکیل داده‌ایم و دنبال تشکیل مجمع مشورتی هستیم.

در ابتدای این نشست، دبیر حزب اعتماد ملی استان اردبیل، احزاب و گروه‌های سیاسی را یکی از مجموعه های ارزشمند، قابل اعتماد وکارساز برای نمایندگان استان در توفیق در انجام وظایف خود ازطریق تجزیه و تحلیل تخصصی امور و اوضاع حوزه ی انتخابیه ی نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از این پتانسیل موجود می‌تواند در کاهش دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم، نقش به سزایی داشته باشد.

دکتر سید مهدی جوادی، توجه بیشتر مسئولان و نمایندگان استان دراین دوره از مجلس نسبت به برآورده کردن منویات مقام معظم رهبری و اجرایی شدن برنامه‌های دولت تدبیر و امید را خواستار شد و افزود: بی گمان موفقیت آمیز بودن برنامه‌ها، رضایت مردم از دولتمردان ونمایندگان مردم درخانه ملت را به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل، باید طوری عمل شود که برنامه های حداکثری دولت و نیزخواسته های مردمی در استان تحقق یابد.

وی، خواسته گروه‌های سیاسی از منتخبان مردم را فعال بودن آنان در مجلس شورای اسلامی در زمان تصویب طرح‌ها و لایحه‌ها و دفاع از حقوق مردم اعلام و تصریح کرد: مردم انتظار دارند منتخب‌شان، بدون هرگونه قید و بند ساختگی ومحافظه کاری، زبان گویای آنان باشد و خواسته‌های آنان را صادقانه به متولیان امر منتقل نمایند. موانع مختلف موجود درتوسعه ی شایسته استان، به ویژه ناکارمدی های مدیریتی دربخش های فرهنگی، اجتماعی، علمی، سیاسی و اقتصادی، ازجمله مسائل مورد بحث ازسوی اعضای حزب اعتماد ملی استان دراین نشست صمیمی بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار