شهردار شیراز با بیان اینکه هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف موجب کاهش هزینه‌های شهر می‌شود گفت: فعالان ستادهای نوروزی، نوروزداران بی‌نوروز هستند.
کد خبر: ۲۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 11 April 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی حوزه دفتر شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت، در جمع فعالان ستاد اسکان نوروزی آموزش‌ و پرورش اظهار داشت: آموزش‌ و پرورش مهم‌ترین نهاد در بحث ارتقاء فرهنگ یک جامعه است و همچنان که شهرداری نیز کارش خدمت به مردم است فرهنگیان نیز در راستای ارتقاء سطح فرهنگ جامعه در تلاش‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌افزائی و هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف موجب کاهش هزینه‌های شهر می‌شود، افزود: به‌عنوان نمونه ما سالن‌های سطح شهر را در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار داده و در معرض استفاده عموم قرار می‌دهیم تا از افزایش هزینه‌ها جلوگیری و تلاش می‌کنیم تا به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری گام برداریم.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه اموال عمومی شهر متعلق به مردم است، تأکید کرد: مردم باید در حفظ اموال شهری بکوشند چراکه این سرمایه‌ها متعلق به خودشان است.

وی با تأکید بر تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد برای ارتقاء امور فرهنگی و اجتماعی شهر، بیان داشت: امر به‌ معروف، نهی از منکر و تذکر لسانی باید در مورد حفظ و حراست از امکانات شهری و افزایش فرهنگ در جامعه، فراگیر شود.

شهردار شیراز تلاش جمعی تمام دستگاه‌های مسئول در ایام نوروز را نشانه وجود امنیت و نظم و آرامش در جامعه دانست و بیان کرد: اینکه از تمام ایران با گرایش‌های مختلف دینی و تنوع قومیتی برای مسافرت و گذران تعطیلات سفر می‌کنند و پذیرایی مناسبی از آنان صورت می‌گیرد؛ نشانه اقتدار نظام اسلامی است.

غلام‌مهدی حقدل، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با قدردانی از زحمات اعضای ستادهای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز، گفت: از نوع برخوردهای مناسب فرهنگیان و پذیرش میهمانان نوروزی توسط ایشان در ایام نوروز به وجد آمدم و آنچه در این چند روز تعطیلات نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان شیراز اتفاق افتاد وظیفه نبود بلکه عشق و ایثار بود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش فارس نیز در سخنانی اظهار داشت: عده‌ بسیاری از کار شهرداری و اهمیت یا حجم فزاینده اموری که شهرداری انجام می‌دهد غافل‌اند؛ اما بنده خود از نزدیک شاهد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شهردار، معاونان وی و شهرداران مناطق و عموم کارکنان خدوم شهرداری به‌ویژه در ایام نوروز بودم و جا دارد تا از این عزیزان تقدیر ویژه‌ای داشته باشیم.

حمیدرضا آذری گفت: از شهردار شیراز به لحاظ توسعه و ایجاد سالن‌های ورزشی تشکر می‌‌کنم و امیدوارم ساخت سالن‌ها و احداث زمین‌های چمن و مراکز بازی و ورزش جوانان در شیراز تداوم یابد تا 300 هزار محصل در این شهر بتوانند از امکانات شهرداری بهره کافی را ببرند.

وی افزود: امید داریم شیراز بیش‌ از پیش به دنیا معرفی و روز‌به‌روز بر امکانات شهری و رفاهی آن افزوده شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس خاطرنشان کرد: روزی که باشگاه فرهنگیان پل حر را در شیراز احداث کردیم مرکز هیچ استانی از کشور برخوردار ازاین‌گونه فضاها نبود.

آذری یادآور شد: با کوشش و تلاش شهردار شیراز اموری را که شهرداری در سال‌های اخیر انجام داده باعث نوعی رضایتمندی از سوی شهروندان شده است و بنده نیز با تمام وجود اعلام می‌‌کنم که آموزش‌ و پرورش در کنار مدیریت شهری می‌تواند گام‌های بزرگ و مثبتی را برای ارتقا همه‌جانبه شیراز بردارد.

در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایا از تمام مسئولان و متصدیان فعال در ستادهای اسکان فرهنگیان (اداره کل، ادارات نواحی چهارگانه و اداره عشایر سیار) از سوی شهردار شیراز و رئیس شورای اسلامی این شهر تقدیر و تجلیل شد.

برچسب ها: نوروز ، شیراز ، شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار