آیت الله شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان،نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه این استان پهناور مشکلات اساسی از جمله خشکسالی دارد و زمین ها تشنه اند، گفت: برای رفع این تشنگی سمنان را به خزر وصل کنید.
کد خبر: ۲۱۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 19 April 2016
آیت الله سید محمد شاهچراغی در مراسم حضور رئیس جمهوری در استان سمنان در محل استادیوم تختی سمنان ضمن تقدیر از خدمات دولت یازدهم، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید خدمات قابل توجهی به ملت ایران داشته که مصداق سخن رسول مکرم اسلام (ص) است که فرمودند «بهترین مردم کسی است که بهترین خدمت را به ایشان می کند» و جناب دکتر روحانی خدمات شما جای تقدیر است.

وی سمنان را از استانهای ممتاز کشور توصیف کرد و گفت: اما این استان پهناور مشکلات اساسی دارد که توجه و عنایت ویژه شما را می طلبد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم ما از ایوانکی تا فرومد یکصدا می خواهند تا مشکل آب شرب و کشاورزی آنها رفع شود، تصریح کرد: مردم می خواهند تا استان سمنان را به دریای خزر وصل کنید.

آیت الله شاهچراغی ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان تشنه هستند، افزود: این تشنگی با وصل شدن به دریای خزر استان رفع می شود.

وی در پایان سخنان خود یکی دیگر از مهمترین مشکلات این استان را وجود بیکاری دانست و تاکید کرد: جوانان متدین استان از ریاست جمهوری اشتغال می خواهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار