مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: استان اردبیل پیشنهاد میزبانی اجلاس سراسری نماز را ارائه کرده که امیدواریم امسال و یا در سال‌های آینده شاهد برگزاری این اتفاق معنوی و مبارک در استان اردبیل باشیم.
کد خبر: ۲۱۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 19 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، الله‌شکر عبدی عصر امروز در نشست مسئولان ستاد اقامه نماز استان اردبیل اظهار کرد: اجلاس بیست و چهارم نماز در سال گذشته در قزوین برگزار شد اما در یک اقدام مبارک و مثبت اجلاس‌های استانی برگزار شد که استان اردبیل نیز میزبان این رویداد معنوی و با ارزش بوده است.

وی تصریح کرد: رویکرد ستاد اقامه نماز توسعه و ترویج برگزاری برنامه‌های کیفی برای انجام شایسته فریضه نماز و برپایی این واجب الهی در اول وقت و به جماعت است که قطعاً امسال نیز همین هدف‌گذاری را در استان اردبیل با توسعه و تقویت برنامه‌های معنوی و ارزشمند در ادارات و مساجد دنبال می‌کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت: با توجه به اینکه چندین استان تاکنون میزبان اجلاس نماز نشدند که یکی از این استان‌ها نیز استان اردبیل است، از همین رو پیشنهاد کردیم تا استان اردبیل میزبان اجلاس سراسری نماز باشد که در این زمینه آمادگی کامل برای برگزاری این آیین معنوی را در استان اردبیل داریم.

عبدی افزود: امیدواریم بیست و پنجمین استان میزبان برگزاری اجلاس سراسری نماز به نام استان اردبیل زده شود که در صورت قبولی پیشنهاد میزبانی استان اردبیل ما در فرصت باقی‌مانده تلاش می‌کنیم تا بهترین و شایسته‌ترین میزبان اجلاس نماز در بیست و چهار دوره برگزار شده باشیم تا با معنویت در دارالارشاد اردبیل این اجلاس برگزار شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رویکرد ستاد اقامه نماز در کنار برگزاری اجلاس‌های استانی امسال اجلاس شهرستانی نماز است که در این زمینه نیز هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی در استان اردبیل انجام شده و در حال پیگیری موارد مختلف در این زمینه هستیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل به ارزیابی ادارات و دستگاه‌های مختلف در برگزاری نماز جماعت اول وقت در سال جدید نیز اشاره کرد و ادامه داد: قطعاًً در این ارزیابی‌ها از ایده‌ها و برنامه‌های جدید دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نیز استقبال می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار