فرماندار مهريز گفت: مردم حوزه انتخابيه اين شهرستان فعالانه در مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي شركت كنند .
کد خبر: ۲۱۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 24 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سيد محمد رستگاري در جمع مردم و معتكفان مهريز افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي داراي اهميت زيادي است و بايد تمامي واجدين شرايط در آن مشاركت كنند .

وي ادامه داد: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي مورد تاكيد مقام معظم رهبري و موجب عزت و اقتدار كشور اسلامي است و از اهميت خاص برخوردار است .
فرماندار مهريز اظهار داشت: تمامي برنامه ريزي ها طبق مقررات با قدرت و جديت در انتخابات مرحله دوم پيش بيني شده و آماده انجام اين ماموريت با همكاري همه متوليان امر هستيم .
رستگاري تصريح كرد: تمامي عوامل اجرايي ، نظارتي ، بازرسي و انتظامي و امنيتي به خوبي به وظايف خود آگاه هستند و قطعا شاهد برگزاري يك انتخابات منظم و باشكوه خواهيم بود .
فرماندار مهريز در ادامه ضمن برشمردن فضايل اعتكاف بر تحقق اهداف و ارزش هاي ديني و اسلامي با حضور مردم و بخصوص جوانان در بخش هاي مختلف تاكيد كرد .
رستگاري گفت: به بركت انقلاب اسلامي شاهد برگزاري باشكوه مراسم معنوي اعتكاف در شهر و روستاهاي مهريز هستيم و بايد اين ارزش هاي معنوي همواره مورد عنايت قرار گيرد .
شهرستان مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري شهر يزد قرار دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار