فرماندار بافق بر رفع مشكلات ترافيكي شهرستان تاكيد كرد و گفت: اين امر بسيج همه دستگاههاي ذيربط را مي طلبد.
کد خبر: ۲۱۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 24 April 2016

به گزارش تابناک یزد،سيد مهدي طلايي مقدم  در جلسه شوراي ترافيك شهرستان ضمن تقدير از اعضاي شوراي ترافيك در خصوص همكاري و مساعدت در ايام تعطيلات نوروزي خواستار فرهنگ سازي در زمينه ساماندهي ترافيك شهري شد و افزود : همه بايد تلاش كنيم تا مسائل و مشكلات ترافيك شهرستان اعم از شهري و جاده اي برطرف شود.

وي به برنامه هاي اولويت دار امسال شوراي ترافيك شهرستان بافق اشاره كرد و گفت: تكميل بزرگراه يزد - بافق ، اصلاح و تكميل ورودي و خروجي شهر، آغاز عمليات كنارگذر جنوبي بافق و نصب دوربين هاي كنترل سرعت در سطح شهر از جمله مهمترين برنامه هاي شوراي ترافيك در سال جديد است.
در ادامه مصوبات جلسه قبل و مسائل ترافيكي شهرستان مورد بررسي و رسيدگي قرار گرفت و مقرر شد در خصوص نصب دوربين هاي كنترل سرعت تا پايان خرداد ماه،اصلاح سه راهي سه چاهون ، اصلاح دور برگردان هاي بلوار آهن ، نصب سرعت گير و محل عبور عابر پياده در خيابان 14 معصوم و بلوار امام خميني(ره) ، تكميل روشنايي و نصب علائم راهنمايي و رانندگي بلوار آيت اله ميرغني زاده ، اصلاح و مرمت آسفالت ميدان باقرآباد تدابير لازم در راستاي بهبود عبور و مرور در معابر شهري اتخاذ شود.
شهر بافق تنها مركز شهرستان استان يزد است كه چراغ راهنما ندارد و به همين لحاظ رانندگي در اين شهر نيازمند دقت رانندگان و مراقبت بيشتر پليس راهور است تا خداي نا كرده حادث رانندگي واقع نشود.
همين امر نصب دور بين هاي ثبت تخلفات رانندگي و كنترل سنج را در شهر بافق اجتناب ناپذير كرده است و شهرداري به عنوان عضو شوراي ترافيك موظف به خريد و نصب اين دوربين ها در نقاط حساس و حادثه خيز شهر شده است.
بافق با 40 هزار نفر جمعيت در فاصله 110 كيلومتري يزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار