مديركل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري و دبير ستاد انتخابات استان گفت: در مرحله اول انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بيش از 35 هزار نفر ساعت آموزش براي دست اندركاران انتخابات برگزار شده است.
کد خبر: ۲۱۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 26 April 2016

به گزارش تابناک یزد،نشست مشترك اعضاي ستاد انتخابات، هيأت نظارت و هيأت بازرسي استان با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان، مديركل حوزه استاندار، مديركل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري ،فرماندار شهرستان مهريز، رئيس هيأت نظارت بر انتخابات و اعضاي ستاد انتخابات استان در سالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.

دبير ستاد انتخابات استان در اين جلسه اظهار داشت : در اين مرحله از انتخابات نيز به عوامل اجرايي انتخابات  در حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد  آموزشهاي لازم داده شده و جزوه موارد قانوني مرتبط با اين مرحله نيز توزيع گرديده است.
«مصطفي سالاري» ادامه داد:  در ستاد انتخابات استان اصل را بر آموزش و اطلاع رساني شفاف قرار داده ايم و به همين علت توانستيم مرحله اول انتخابات را سالم و قانونمند و بدون كمترين خدشه به رأي مردم برگزار كنيم.
وي افزود: تمامي زيرساختها و امكانات براي برگزاري انتخابات در دهم ارديبهشت ماه در حوزه انتخابيه مهريز فراهم شده است، در هر 5 شهرستان اين حوزه انتخابيه حضور يافته ايم و موارد قانوني را جزء به جزء به اطلاع دست اندركاران برگزاري انتخابات رسانده ايم.
سالاري اظهار اميدواري كرد: باتوجه به محدود بودن تعداد داوطلبان در اين دوره از انتخابات با سرعت و دقت لازم نتايج شمارش آرا در حداقل زمان ممكن به اطلاع مردم و رسانه ها برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار