دبیر اجرایی خانه کارگر فارس گفت: وضعیت فعالیت کارخانجات استان را مورد بررسی قرار می دهیم زیرا معیشت و زندگی کارگران در گرو فعال بودن کارخانه است.
کد خبر: ۲۱۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 26 April 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:علی راستگو در پاسخ به این سئوال که به چه دلیل وضعیت کارخانه های استان فارس پس از بررسی وضعیت آنها باز هم مشکل دار است، افزود: نباید تمامی مشکلات را برگردن دولت انداخت زیرا مدیریت نیز تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: زمانیکه در جلسه رفع موانع تولید، مشکلات کارخانجات را بررسی می کنند و با ارائه تسهیلات اقدام به راه اندازی مجدد می شود اما یکسال بعد بازهم با مشکل مواجه می شود بنابر این مدیریت کارخانه نیز مشکل دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر فارس در پاسخ به انتقاد خبرنگار مهر، در خصوص ارائه آمارهای غیر کارشناسی نیز گفت: تاکنون در استان فارس ۱۵۰ کارخانه را بررسی کردیم و بخش زیادی از مشکلات آنها بررسی شد اما به طور یقین نباید این کارخانه ها را رها کرد.

راستگو افزود: سرمایه در گردش، مالیات و تسهیلات بانکی از جمله مشکلات کارخانجات است اما باید به این مهم نیز توجه داشته باشیم که تنها راه اجرایی شدن شعار سال اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات تولید است.

وی تاکید کرد: زمانیکه کارخانجات استان فارس فعال باشند زندگی و معیشت کارگران نیز بدون مشکل خواهد بود و از طرفی ما نیز همواره حامی کارگران هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار