به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مهندس سید حسن هفده تن معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز با همراهی نقی زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل استانداری آذربایجان غربی حاضر شد و با مهندس سعادت دیدار و گفتگو کرد.

سعادت در این دیدار ارتقای ظرفیت بخش تولید، فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال و اشتغالزایی را از مهمترین سیاست های استان برشمرد و گفت: در تلاش هستیم با کمک مدیران و مسئولان و همچنین بهره گیری از نظرات و دیدگاههای صاحبنظران و متخصصین، موانع پیش روی تولید را در استان برطرف کنیم و با بهبود فضای کسب و کار و فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، در جهت اشتغالزایی جوانان بویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان گام برداریم.

وی ضرورت حمایت از کارآفرینان و فعالین اقتصادی را نیز مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: فعالین اقتصادی و کارآفرینان، در حقیقت امروز بعنوان جهادگران اقتصادی در عرصه های اقتصادی، تولیدی و صنعتی کار و فعالیت می کنند و لازم است مدیران و مسئولان مسیر این نوع فعالیت های اقتصادی را در کشور بیش از پیش هموار سازند.

توجه به رضایت شغلی کارگران، استفاده از دانش و تکنولوژی در عرصه های کار و تولید، ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و توسعه صادرات غیرنفتی از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید استاندار آذربایجان غربی در این دیدار بود.

مهندس هفده تن معاون وزیر تعاون نیز در این دیدار با اشاره به بخشی از سیاست های مهم این وزارتخانه اظهار داشت: تقویت تشکل های کارگری و کارفرمایی، اصلاح و تقویت ساختارهای روابط کار، اصلاح قوانین دست و پاگیر در رشد و تقویت بخش تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید و ایجاد مشاغل پایدار و بطور کلی کمک به خروج کشور از رکود جزو مهمترین سیاست ها و اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.