شهردار آباده گفت: طرح جامع ترافیک آباده با بررسی مسائل مختلف شهر تدوین و آماده ‌شده است.
کد خبر: ۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷ 01 February 2015
مهدی رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آباده با اشاره به تأیید ارتقای شهرداری این شهر در استانداری فارس اظهار داشت: طرح جامع ترافیک از اولویت‌های برنامه‌ای و عملکردی شهرداری آباده طی سال‌های پیش بوده است.
 وی با بیان اینکه طرح جامع ترافیک آباده با بررسی مسائل مختلف شهر تدوین و آماده ‌شده است تصریح کرد: راه‌اندازی پارک ترافیک و نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی نقش بسزایی در کاهش شلوغی غیرضروری، جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی، صرفه‌جویی در زمان و آرامش عمومی شهر خواهد داشت.
رهنما عنوان کرد: برای اجرای این طرح تردد شماری‌ها در چهارراه‌ها، میدان‌ها، ورودی و خروجی و سایر نقاط شهر صورت گرفته و تعداد سفرهای درون‌شهری و ظرفیت خیابان‌ها بررسی و طرح جامعی تدوین‌ شده است، از این‌رو تغییراتی در برخی از خیابان‌های شهر‌ مانند دو بانده شدن خیابان 17 شهریور صورت خواهد گرفت.
شهردار آباده با اشاره به برنامه شهرداری در احداث یک میدان جدید در بلوار استقلال واقع در تقاطع خیابان هجرت بیان داشت: اصلاح تقاطع‌های بلوار چمران، بهسازی بلوار پاسداران، خیابان‌کشی پارک معلم، راه‌اندازی پارک بانوان و پارک معلم، آسفالت سطح شهر با اعتباری بالغ‌بر 300 میلیون تومان و حل مشکل ترافیک جمعه‌بازار از اولویت‌های اجرایی شهرداری آباده در آینده نزدیک است. رهنما در پایان سخنان خود بر راه‌اندازی پارک ترافیک دانش‌آموزی تا پایان سال جاری در راستای آموزش علمی و عملی قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان این شهر تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار