مدیرکل بنیاد شهید استان فارس با اشاره به ساماندهی ۶۷ درصد گلزارهای شهدای استان گفت: تا یک سال آینده تمام گلزارهای شهدای این استان ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳ 01 February 2015

به گزارشخبرگزاری تسنیمازشیراز، رجبعلی راعی صبح امروز در آئین میثاق با شهدا، اظهار داشت: برگزاری این مراسم خاص استان فارس است و هر سال بهتر از سال گذشته برگزار می‌‌شود.

وی با بیان اینکه تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس در سالروز ورود امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب در نخستین روز دهه فجر با شهدای انقلاب و امام شهدا تجدید میثاق می‌کنند، افزود: امروز مراسم جشن‌های دهه فجر در گلزار شهدا آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان فارس با اشاره به پیام‌های این برنامه، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در این مراسم ثابت می‌کنند هرچند شهدا از نظر ظاهری در بین آنها نیستند اما در روز 12 بهمن محکم پای آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا ایستاده‌اند.

راعی با بیان اینکه دشمنان نظام این آرزو را به گور ببرند که بتوانند این نظام را برانداز کنند، تصریح کرد: نه تنها مسئولان و بزرگان استان بلکه مردم محکم مدافع آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

وی با پاسداری از خون شهدا و آرمان‌های امام و انقلاب را وظیفه تمام مردم و مسئولان دانست و بیان کرد: در مجموع 30 درصد شهدای استان فارس در دارالرحمه شیراز و پس از آن در کازرون، جهرم و مرودشت دفن شدند.

مدیرکل بنیاد شهید استان فارس با اشاره به طرح‌ ساماندهی گلزار شهدای استان فارس، عنوان کرد: در زمینه بودجه در این راه تنگناهایی وجود دارد اما با این وجود اعتبارات امسال ساماندهی گلزارهای شهدای استان فارس نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش یافته است.

راعی با بیان اینکه تاکنون 67 درصد گلزارهای شهدای استان با کمک فرمانداری‌ها ساماندهی شده، اظهار داشت: تا 6 ماه آینده این درصد به 76 درصد افزایش می‌یابد و تا یک سال آینده تمام گلزارهای شهدای استان ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به لزوم حمایت‌ها و کمک‌های برخی از دستگاه‌های استان در راستای توسعه و ساماندهی گلزارهای شهدای استان، افزود: ادارات برق منطقه‌ای در زمینه روشنایی کمک کردند و نیاز به حمایت اداره راه و شهرسازی برای برطرف کردن مشکلات جاده‌ای گلزارهای شهداست.

مدیرکل بنیاد شهید استان فارس تأکید کرد: توسعه و ساماندهی گلزار شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد و خوشبختانه در مجموع وضعیت ساماندهی گلزار شهدای استان فارس از میانگین کشوری بهتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار