فرمانده انتظامی شهرستان "کوار" استان فارس از شناسایی و دستگیری باند سرقت حرفه‌ای و کشف هشت فقره سرقت منزل و مغازه از آنان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶ 01 February 2015

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمد عبادی نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و منزل در شهر کوار، تیمی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو نفر از سارقان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم موفق به دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه از مخفیگاه آنان شدند.

سرهنگ عبادی نژاد خاطرنشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های فنی به انجام سرقت‌های متعدد با همدستی هشت نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "کوار " بابیان اینکه همه همدستان این سارقان شناسایی و دستگیر شدند، از شهروندان خواست هشدارهای پلیسی پیرامون پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر مجهز کنند و هرگونه فعالیت و تردد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

توقیف خودرو وانت نیسان حامل 13 هزار البسه قاچاق

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زرین‌دشت استان فارس خودرو وانت نیسان حامل 13 هزار و 286 ثوب البسه قاچاق باارزشی بیش از 600 میلیون ریال توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "زرین‌دشت " با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان از تردد یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ دوم یوسف کریمی راد خاطرنشان کرد: بلافاصله اکیپی از مأموران به محل موردنظر اعزام و خودرو موردنظر را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد 13 هزار و 286 ثوب انواع البسه قاچاق کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت خاطرنشان کرد: ارزش ریالی محموله قاچاق کشف‌شده بالغ‌بر 600 میلیون ریال برآورد شده است.

28 کیلو تریاک در شیرفلکه آب!

با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با توقیف یک دستگاه اتوبوس مقدار 28 کیلو و 580 گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با اعلام این خبر گفت: مأموران با هماهنگی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مطلع شدند فردی قصد دارد مقادیری مواد مخدر را با استفاده از یک دستگاه اتوبوس انتقال دهد.

سرهنگ "محمدجعفر تولایی " تصریح کرد: بلافاصله اکیپی از مأموران به مسیر تردد این خودرو اعزام و ضمن شناسایی آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 28 کیلو و 580 گرم تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای و در سه قطعه شیرفلکه آب صنعتی جاسازی‌شده بود کشف شد.

سرهنگ "تولایی" بابیان اینکه در این زمینه دو نفر متهم شناسایی و دستگیر شدند، افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار