استاندار فارس گفت: احداث بیمارستان شماره ۲ نمازی، حفظ و احیای تالاب‌ها و دریاچه‌های استان فارس و احیا و مرمت تخت جمشید و پاسارگاد سه پروژهایی هستند که سال آینده ردیف بودجه مستقل دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰ 01 February 2015

به گزارش تسنیم، سید محمد احمدی صبح امروز در آئین نمادین استقبال از امام خمینی(ره) از تخصیص سه ردیف بودجه عمرانی مستقل برای استان فارس در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: احداث بیمارستان شماره 2 نمازی، حفظ و احیای تالاب‌ها و دریاچه‌های استان فارس و احیا و مرمت تخت جمشید و پاسارگاد سه پروژهایی هستند که سال آینده ردیف بودجه مستقل دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده اعتبارات عمرانی 10 درصد افزایش خواهد داشت تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت کنیم.

احمدی با بیان اینکه روز 12 بهمن روز فراموش نشدنی برای انقلاب ما و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران اسلامی است افزود: در این روز مهر خاتمه به تاریخ ستم‌شاهی زده شد و نوری بود که ظلمت را از گوشه و کنار این کشور جمع کرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در این روز حق آمد و باطل از این کشور محو شد و ایران مستقل شد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) انقلابی را ایجاد کرد که با پشتیبانی مردم در 36 سال تمام بحران‌ها را پشت سرگذاشت و سرتعظیم در مقابل هیچ کشور خم نکرد.

احمدی با بیان اینکه در این مدت ملت ایران جانفشانی کردند و تمام دشمنان اسلام و ایران اسلامی را مأیوس کردند، تصریح کرد: در زمان کنونی که بیشتر کشورهای دنیا دچار ناآرامی هستند ایران جزیره ثبات در منطقه است.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه رمز پایداری انقلاب وحدت مردم و نعمت بزرگ ولایت‌فقیه است، عنوان کرد: باید قدر این نعمت را دانست و از ارزش‌های انقلاب پاسداری کرد.

احمدی با تشکر از مردم و تمام نیروهای سرافراز نظامی و انتظامی استان و تمام مدیران و مسئولان دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: تمام این عزیزان مانند ید واحده به این انقلاب خدمت می‌کنند.

‌محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، نیز در این مراسم اظهار داشت: دغدغه جوانان در 36 سال پیش نگرانی از نشستن هواپیمای حامل امام خمینی(ره) بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های دینی، ارزش‌های اسلامی، قانون قرآن و اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: امروز که دنیا در عصر جدیدی به سر می‌برد و از آن به عصر مدرن یاد می‌شود ارزش‌ها زیر پای کسانی که مدعیان تمدن هستند پایمال می‌شود.

‌رضایی با بیان اینکه پس از 36 سال از انقلاب به زمانی رسیدیم که حرکت توفنده و سیال انقلاب در دنیا و در دل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران هراس ایجاد کرده، تصریح کرد: تمدن غرب در تلاش است با تمام امکانات و تجهیزات خود با فرهنگ اسلامی ما مبارزه کند.

رئیس ستاد دهه فجر استان فارس با اشاره هشت سال جنگ سخت و نابرابر دشمنان اسلام با ایران اسلامی و انقلاب نوپای ایران، بیان کرد: تمام دشمنان دنیای اسلام مدرن‌ترین ابزار را در اختیار دشمن قرار داد اما نتواسنت جلوی این انقلاب را بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز به فکر افتادند با جنگ سرد و تبلیغاتی ناکارآمد بودن اسلام و مکتب شیعه را به دنیا اثبات کنند و با انقلاب ما مبارزه می‌کنند، عنوان کرد: توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص) به این دلیل است که دشمنان اسلام در برابر تمدن اسلامی و فرهنگ شیعی خود را ناتوان می‌بینند و به هر شکلی قصد تخریب چهره اسلام را دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه تمام مسلمانان در سراسر دنیا در برابر این حرکت سخیفانه دشمنان ایستادند و حقانیت اسلام را به عنوان جامع‌ترین قانون برای بشریت به دنیا معرفی کردند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در فضای مجازی با تمام جوانان دنیا و غرب سخن گفته و موجی در دنیا ایجاد کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار