استاندار فارس گفت: مشکلات آغاز ساخت شهر سلامت شیراز باید تا یک ماه دیگر برطرف شود.
کد خبر: ۲۲۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ 02 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: سید محمدعلی افشانی بعدازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهر سلامت شیراز، اظهار داشت: دست‌اندرکاران این طرح باید موضوع معارضان و مواردی مانند راه، آب، برق، گاز، مخابرات و دیگر مسائل شهر سلامت را برای فعالیت سرمایه‌گذاران آن آماده کنند.

وی بابیان این‌که هیچ عذری در جریان احداث ساخت شهر سلامت پذیرفته نیست، افزود: با برطرف شدن مشکلات کار ساخت، امکانات زیربنایی مانند شبکه معابر به‌سرعت آغاز خواهد شد.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با بیان این‌که به دلایل متعددی شیراز جایگاه اصلی شهر سلامت است، گفت: افزون‌بر مزیت‌های آب و هوایی و وجود جاذبه‌های مذهبی و گردشگری پیشینه پزشکی بیش از 50 درصد مراجعه‌کنندگان مراکز درمانی این شهر از خارج استان فارس و نیز صدها بیمار از کشورهای دیگر هستند.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به مصوبه ساخت شهر سلامت در شیراز افزود: این شهر در منطقه قلات جاده سپیدان در گستره ای به وسعت 800 هکتار ساخته خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت شهر سلامت شیراز متشکل از دانشگاه علوم پزشکی و منطقه ویژه اقتصادی شیراز با پنج عضو بر مراحل اجرای این طرح نظارت خواهد داشت.

ایمانیه همچنین اعلام کرد: هزینه اجرای شهر سلامت شیراز 5 هزار میلیارد تومان معادل یک‌
میلیارد یورو برآورد شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
1 هزار میلیارد یورووووو؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار