مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز با اشاره به آتش‌سوزی شهرک صنعتی شیراز گفت: این حادثه خسارت جانی نداشته است و دو تیم کارشناسی برای بررسی علت حادثه به محل اعزام شدند.
کد خبر: ۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸ 01 February 2015

محمدمهدی شائق در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آتش‌سوزی شهرک صنعتی شیراز اظهار داشت: این حادثه خسارت جانی نداشته است و دو تیم کارشناسی متشکل از فرماندهان ارشد آتش‌نشانی برای بررسی علت حادثه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه در سوله یک کارخانه رنگ‌سازی رخ داده بود، گفت: سوله مورد نظر متشکل از بشکه‌های تینر، متانول و چسب بوده و این سوله با مساحت 1100 متر و زیربنای 700 متر مورد آتش‌سوزی قرار گرفته بوده است و بخشی از سقف آن فرو ریخته است.

شائق با بیان اینکه شدت آتش‌سوزی و صدای انفجارمانند به دلیل وجود بشکه‌های تینر و متانول بوده است، افزود: نخستین ماشین‌های آتش‌نشانی 3 دقیقه بعد از حادثه به محل اعزام شده و به دلیل شدت آتش‌سوزی درمجموع 15 ماشینآتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

مدیرعامل آتش‌نشانی شیراز خاطرنشان کرد: برای اطفای این حریق 40 نیرو نیز به همراه 2 تانکر 30 هزار لیتری آب به محل حادثه اعزام شده و اگر سرعت عمل آتش‌نشانی نبود آتش به کارخانه‌های همجوار سرایت می‌کرد که خوشبختانه آتش به موقع خاموش شد و آسیبی به دیگر کارخانه‌ها نرسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار