استاندار فارس گفت: 12 بهمن روز فراموش نشدنی برای مردم ایران، روز تاریخی برای انقلاب و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ما است.
کد خبر: ۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱ 01 February 2015
به گزارش ایرنا سید محمد احمدی روز یکشنبه در نخسین روز دهه فجر، در آیین ورود نمادین امام خمینی(ره) در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز بیان کرد: در روز 12 بهمن حرکت تاریخ انقلاب اسلامی توسط مردم رشید ایران شروع و مهر خاتمه به حکومت ستمشاهی زده شد.

وی بابیان اینکه ملت ایران به پای انقلاب اسلامی جانفشانی ها کرده و خواهد کرد افزود: مردم ایران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی در راستای حمایت از انقلاب خود در صحنه حضور داشته و از ارزش های والای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

احمدی اظهارداشت: مردم ایران با دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، دشمنان را همواره از دست اندازی به کشور مایوس و ناامید کرده و امروز ایران اسلامی در منطقه پر آشوب، به جزیره ثبات تبدیل شده و به عنوان قدرتی بزرگ در منطقه خودرا مطرح کرده است.

وی اضافه کرد: امروز در انقلاب اسلامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و خدمتگزاران نظام در قوای سه گانه متحد و یک دل پشت سر رهبر معظم انقلاب به کشور و ملت خدمت می کنند.

او با بیان اینکه باید قدر انقلاب اسلامی را دانست و از ارزش های آن پاسداری کرد ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با شعار عدالت خواهی و تکریم انسانیت با سرعت در جهان در حال گسترش است که امام راحل نوید صدور پیام جهانی انقلاب اسلامی را داده بودند.

احمدی عنوان کرد: 36 سال پیش ملت ما در روز 12 بهمن غرق در شادی و شعف بودند و باور نداشتند که رهبرشان بعد از 15 سال تبعید و دوری از وطن به کشور بازگردد.

آیین ورود نماین حضرت امام خمینی(ره) به کشور با حضور گروه های مختلف مردم و با برنامه های مختلف در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار