مربی تیم ملی دو های استقامت گفت: ماده های استقامتی در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳ 02 February 2015
عباس فتحی یکشنبه درگفت گو باخبرنگار ایرنا بیان داشت: با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت در ایران، استعدادهای ناب و قابل رشدی را در دوهای استقامت داریم که به دلیل بی توجهی مسوولان گذشته و توجه بیش از حد به چند ماده دیگر تاکنون نتوانسته ایم از این استعداد ها به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود:برای رسیدن به شرایط بهتر می طلبد که نگاه به رشته های استقامتی تغییر یابد و به آن توجه بیشتری شود که خوشبختانه مسوولان فدراسیون درحال حاضر بیش از گذشته به دوهای استقامت توجه دارند.

مربی تیم ملی ضمن اشاره به برگزاری اردو در شیراز گفت: این اردو با حضور دوندگان برتر دوهای استقامت ایران از پنجم بهمن ماه آغاز شد و تا نوزدهم بهمن ادامه خواهد داشت.

فتحی افزود:دوندگان استقامت ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که خرداد ماه سال آینده به میزبانی چین برگزار می شود ،آماده می کنند که تا هنگام برگزاری این مسابقات چند مرحله اردوی دیگر را در دستور کار داریم.

وی در خصوص میزان آمادگی دوندگان حاضر در اردو گفت: خوشبختانه نسبت به زمان مشابه در سال قبل دوندگان از آمادگی بالاتری برخوردار هستند و سعی داریم آنها را تا رقابت های آغاز فصل سال آینده و مسابقات گزینشی طوری آماده کنیم که بتوانند رکوردهای ورودی رقابت های قهرمانی آسیا را بدست آورند.

او ضمن اشاره به حضور دوندگان آفریقایی در ترکیب تیم های عربی گفت: این امر شرایط را برای دوندگان ایران سخت می کند و باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم در رقابت با آن ها موفق عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز رضایت از وضعیت برگزاری اردوی تیم ملی در شیراز گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب، ارتفاع مناسب و یکه تازی فارس در رقابت های استقامت کشور، این اردو را در شیراز برگزارکردیم.

فتحی ضمن تشکر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سیروس زارع مهذبیه رییس هیأت دو و میدانی فارس گفت: خوشبختانه در کنار خود علی مانیزان یکی از بهترین مربیان دو های استقامت ایران را داریم که امیدوارم با همکاری هم بتوانیم در رقابت های قهرمانی آسیا نتایج قابل قبولی را بدست آوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار