مدیر اجرایی شرکت راهبران بندر فریدونکنار
مدیر اجرایی شرکت راهبران بندر فریدونکنار از حضور تجار روسی در بندر این شهرستان برای آغاز همکاری‌های دو طرفه اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 09 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، هادی شفیعیان اظهار کرد: تعدادی از تجار روسی برای معرفی بندر فریدونکنار و آغاز تبادل اقتصادی میان این شهرستان و روسیه در فریدونکنار حاضر شدند.

وی با اشاره به اعلام رضایت تجار از بندر فریدونکنار و امکانات موجود، تصریح کرد: با شناساندن بندر فریدونکنار به این تجار، خدماتی برای واردات، صادارت و ترانزیت کالا را به صورت دو طرفه می‌توانیم انجام دهیم.

مدیر اجرایی شرکت راهبران بندر فریدونکنار افزود: تا حدود فراوانی توانستیم ظرفیت این بندر را به تجار روسی بشناسانیم تا علاوه بر معرفی جایگاه واقعی فریدونکنار شرایط اقتصادی را در فریدونکنار و مازندران بهبود ببخشیم.

شفیعیان با بیان اینکه این نشست با هماهنگی استانداری مازندران صورت گرفت، خاطرنشان کرد: شرکت «قادی گروپ» فعالیت‌های صادراتی، ترانزیتی و وارداتی را انجام می‌دهد و این عمل به صورت دو طرفه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پهلوگرفتن چند کشتی با آبخور کم در این بندر، اظهار کرد: لایروبی این بندر به صورت کامل تا چند روز آینده به پایان می‌رسد و شاهد پهلوگیری کشتی‌های بزرگ با آب‌خور بیشتر در بندر فریدونکنار هستیم.

مدیر اجرایی شرکت راهبران بندر فریدونکنار افزود: با حضور کشتی‌های بزرگ تجاری در بندر فریدونکنار همانند سال 93 وضعیت اقتصادی رونق پیدا می‌کند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار