رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان این که ثبت نام برای اعتکاف از 15 فروردین ماه آغاز شده زمان باقیمانده برای ثبت نامدر این دانشگاه را تا 9 اردیبهشت اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 14 April 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام سید مرتضی حسینی بر ایجاد شادابی و نشاط در اعتکاف رجبیه تاکید و بیان کرد: دانشجویانی که تمایل دارند در مراسم پر فیض اعتکاف شرکت کنند، می توانند جهت دریافت فرم ثبت نام به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاههای آزاد اسلامی استان بوشهر مراجعه کنند.

وی با توجه به اینکه همچون سنوات گذشته همه از حق مساوی برای استفاده از این مراسم برخوردار هستند، افزود: مراسم اعتکاف یک نمونه ایده‌آل از اعتقادات معنوی و فرهنگی است که در کنار فضای ملکوتی مساجد، خدمات متنوعی نیز به معتکفان ارائه می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت:اعتکاف باید در شان اعتکاف برگزار شود و نباید به عنوان نوعی سرگرمی یا تنوع در زندگی قلمداد شود و این گونه تفکر، جفای بزرگی به اعتکاف است.

حسینی یادآور شد:اعتکاف باعث تقویت معنویت در جامعه می شود و دانشگاه ها در برگزاری اعتکاف در سالهای گذشته موفق بوده اند و این روند را امسال نیز ادامه می دهند.

این مسئول با بیان این که اعتکاف نقش مهمی در همدلی و همزبانی دارد گفت : با وجود این که ایام اعتکاف سال گذشته در فصل امتحانات دانشجویان برگزار شد،اما این قشر استقبال بی نظیری از اعتکاف داشتند و به طور حتم امسال نیز به لطف پروردگار این مراسم با استقبال بیشتری از سوی جوانان خدا جوی روبرو خواهد شد.

وی افزود : این مراسم روحانی در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت و به مدت 3 روز مصادف با ایام البیض رجب برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار