مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای اولین بار در کشور موفق شدیم در استان اردبیل به صورت آزمایشی خط‌کشی نانو را به طول 15 کیلومتر انجام دهیم.
کد خبر: ۲۳۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 16 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، یوسف‌زاده عصر امروز در نشست بررسی عملکرد حوزه راهداری در اردبیل اظهار کرد: اهدافی که برای حوزه راهداری تعریف شده امر حفاظت، صیانت و نگهداری از راه‌هاست که به عنوان شاخص عملکرد سالانه اولویت ما بهسازی و خط‌کشی محورهای مواصلاتی استان بوده است.

خبرگزاری فارس: خط‌کشی نانوی جاده‌ها برای اولین بار در اردبیل اجرا شد

وی تصریح کرد:‌ به رغم کاهش اعتبارات ملی، استانی و تخصیص کم این اعتبارات در سال گذشته ما توانستیم حتی بیش از 100 درصد اهداف برنامه‌ای خود را تحقق ببخشیم به طوریکه در همه حوزه‌ها روند مطلوب و مناسبی را در فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی شاهد بودیم.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: نمونه این اقدام خط‌کشی 235 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان، 78 کیلومتر خط‌کشی گرم و 15 کیلومتر خط‌کشی نانو برای اولین بار و به صورت آزمایشی در اردبیل بوده که این خط‌کشی در مناطق گرمسیری و سردسیری به انجام رسیده و ما در خط‌کشی نانو علی‌رغم اینکه خوب نتیجه گرفتیم اما قیمت تمام شده این فعالیت بالا بوده است.

یوسف‌زاده به افزایش و ارتقای نصب حفاظ به طول 4.1 دهم کیلومتر و حوزه تعمیر و نگهداری با نصب 4 هزار و 700 شاخه حفاظ ایمنی اشاره کرد و افزود: در نصب تابلوها و علائم هشداردهنده به طول 985 متر مربع کار انجام شده به طوریکه 7 هزار و 700 عدد تابلوی الزام‌آور و اخطار نیز در جاده‌ها نصب شده است.

وی در مورد نصب سرعت‌گیرهای پلاستیکی و اصلاح و سر و سامان دادن به سرعت‌گیرهای غیراستاندارد نیز بیان کرد: به طول 792 متر سرعت‌گیر پلاستیکی نصب و 600 هزار علائم چشم گربه‌ای را در جاده‌ها فعال کردیم.

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد اصلاح و راه‌اندازی سیستم‌های جدید روشنایی اضافه کرد:‌ به طول 141 کیلومتر سیستم روشنایی تعمیر و اصلاح شده به طوریکه هفت کیلومتر سیستم روشنایی جدید به مجموعه فعلی اضافه کردیم.

یوسف‌زاده از نصب 800 عدد استوانه ایمنی در جاده‌ها خبر داد و گفت: 138 هزار و 435 متر مربع لکه‌گیری جاده‌ها و مسیرهای مختلف به انجام رسیده تا یک توان و ظرفیت مطلوب و مناسبی را شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار