مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، مراسم جشن باشکوه ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 19 May 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیمه شعبار در امامزادگان اردبیل اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن نیمه ماه مبارک شعبان، امامزادگان سراسر استان برای برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت قائم آل محمد(عج) آماده شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در این آئین‌ها برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است تا در کنار ایجاد فضایی شاد برای شرکت‌کنندگان بتوانیم از فیوضات و برکات این روز مبارک نیز آنها را بهره‌مند کنیم که این امر گامی مهم در راستای تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب‌های فرهنگی جامعه است.

وی افزود: سخنرانی در شب و روز عید، برگزاری محافل نورانی قرآن کریم، ختم صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج)، غرفه مشاوره وقف جدید با محوریت وقف برای ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت و برگزاری مراسم دعای توسل از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این روز است.

قیامی بیان کرد: برپایی مراسم احیاء شب نیمه شعبان به همراه پذیرایی و اطعام سحری از احیاء کنندگان، برگزاری دعای ندبه و مولودی خوانی و شعرخوانی و برگزاری مراسم ویژه با عنوان "منتظران ظهور" در عصر روز ولادت حضرت بقیه‌الله(عج) از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است که در امامزادگان استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از تمامی مردم ولایتمدار و حسینی اردبیل خواست با حضور هر چه تمام‌تر در این جشن‌های باشکوه شرکت کرده و نقش بی بدیل خود در ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت را به خوبی ایفا کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار