فرماندار شیراز گفت: منطقه سنگ سیاه در بافت تاریخی شیراز که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است، از وجود اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر پاکسازی می شود.
کد خبر: ۲۳۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 21 May 2016

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حیدر عالیشوندی، با اشاره به بازدید سرزده شامگاه چهارشنبه خود از طرح ساماندهی این منطقه به خبرنگاران افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و دولت مبنی بر کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و پاسخگویی به خواسته مردم در این زمینه، ساماندهی مناطق حاد و بحرانی در اولویت کاری فرمانداری شیراز قرار دارد.
فرماندار شیراز با تاکید بر ضرورت استقرار پاسگاه نیروی انتظامی و پایگاه مقاومت بسیج در منطقه سنگ سیاه افزود: تجمع زیاد معتادان در این منطقه که در مجاورت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) قرار دارد، نارضایتی ساکنان منطقه را به دنبال داشته است و از این رو باید در پیش گرفتن اقداماتی برای جلب رضایت ساکنان، زمینه حضور بیشتر گردشگران در این منطقه را فراهم کرد.
وی اظهار کرد: راه اندازی کانون فرهنگی و اجتماعی، پارک های محله، کانون های ترک اعتیاد و تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در منطقه سنگ سیاه با هدف ارتقای مشارکت های مردمی و اجتماعی ضروری به نظر می رسد و از این طریق می توان به کاهش نابسامانی های اجتماعی در این منطقه امیدوار بود.
شمار زیادی از خانه های تاریخی شهر شیراز در منطقه سنگ سیاه که در نزدیکی حرم مطهر شاهچراغ (ع) واقع است، قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار