کد خبر: ۲۳۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 23 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به ضرورت حمایت از پژوهش های فرهنگی و هنری در راستای توسعه و پایداری بیش از پیش فرهنگ اصیل ایرانی گفت: احیای بسیاری از آثار باستانی و تاریخی استان یزد به ویژه میبد،‌ مدیون تلاش سید عبدالعظیم پویا است.

"علی غیاثی مدوشن " در آئین تجلیل از " استاد سیدعبدالعظیم پویا" با اشاره به نقش فرهنگ در پایداری ارزش های انسانی،‌اظهار کرد: استاد پویا،‌بیش از 30 سال از عمر خود را درحوزه فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد سپری کرده است.

وی انجام پژوهش های فرهنگی در سطح ملی را از دیگر اقدامات سید عبدالعظیم پویا دانست و خاطرنشان کرد: توسعه محتوایی حوزه میراث فرهنگی و احیای آثار تاریخی و باستانی استان یزد به ویژه شهرستان میبد،‌ مدیون حضور و فعالیت‌های عبدالعظیم پویا است.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان یزد احیای صنعت زیلو و گلیم بافی دراستان یزد را از دیگر اقدامات شاخص استاد پویا عنوان کرد و ادامه داد: سید عبدالعظیم پویا بیش از 20 سال عضو شورای فرهنگ و هنر اداره کل ارشاد یزد بوده و اجرای بسیاری از پژوهش های فرهنگی را در پرونده درخشان کاری خود ثبت کرده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار