رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به رابطه توسعه شهرها و استقرار صنایع اظهار داشت: سود فعالیت صنایع تولیدی در نهایت به مردم می رسد.
کد خبر: ۲۳۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 01 June 2016
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به رابطه مستقیم وجود صنایع و توسعه مراکز جمعیتی اطراف آن از جمله شهرها اظهار داشت: واحدهای صنعتی به ازای فعالیت خود مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می نمایند و بخشی از این مالیات به دهیاری ها و شهردرای ها تعلق می گیرد.

غلامحسین جمیلی: هرچه مردم یک منطقه همت بیشتری در جذب سرمایه گذار و استقرار دادن صنایع داشته باشند درآمد بیشتری عاید شهرها و روستاهای آن  منطقه می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مردم تصور می کند که استقرار صنایع تولیدی در منطقه آنها موجب ضرر و زیانشان می شود که طبعا اینگونه نیست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: اگر مردم به افزایش اشتغال زایی و رفاه اقتصادی علاقه مند هستند باید توجه داشته باشند که تمام این موارد در گروه افزایش صنایع تولیدی است.

لازم به ذکر است که بر اساس قانون واحدهای صنعتی باید 9 درصد از سود خود را به خرانه دولت واریز نمایند و هرچه میزان مالیات ارزش افزوده واریزی صنایع یک منطقه بیشتر باشد ،به همان میزان سهم شهرداری ها و دهیاری ها از عوارض ناشی از پرداخت مالیات افزایش می یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار