امسال خرید 20 دستگاه الکترولیز نمک طعام تامین اعتبار شده که در حال خرید آنها هستیم.
کد خبر: ۲۳۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 01 June 2016
معاون نظارت بر بهره‎برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: امسال خرید 20 دستگاه الکترولیز نمک طعام تامین اعتبار شده که در حال خرید آنها هستیم.

به گزارش فارس، محمد نانکلی از نصب دو دستگاه الکترولیز نمک طعام در روستاهای شهرستان‌های اسدآباد و رزن خبر داد و اظهار کرد: این اقدام به منظور تضمین کیفیت بهداشتی آب شرب و کاهش خطرات ناشی از نشت و استنشاق گاز کلر و صرفه‌جویی اقتصادی انجام شده است.

وی ادامه داد: استفاده از تکنولوژی‌های نوین در گندزدایی، بهداشتی کردن آب شرب و بالا بردن ایمنی در کار از دیگر اهداف نصب آن بوده است.

 معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با بیان اینکه حدود یک‎هزار و 500 خانوار از مزایای این اقدام بهره‌مند می‌شوند، گفت: در این روش گندزدایی آب شرب بوسیله نمک طعام انجام می‌شود و هیچ نوع ماده گندزدای دیگری اضافه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با این روش هزینه خرید مواد اولیه آن، یعنی نمک طعام حدود 10 برابر نسبت به پرکلرین کاهش می‎یابد، اظهار کرد: با این اقدام هیچ خطری اپراتور را تهدید نخواهد کرد و کار با دستگاه نیز آسان و راحت است.

نانکلی ادامه داد: استفاده از روش الکترولیز یک سامانه ایمن و قابل اعتماد و اقتصادی محسوب می‌شود که در این راستا در سال جاری 20 دستگاه الکترولیز نمک طعام تامین اعتبار شده و در حال خرید آن هستیم.

وی با بیان اینکه با نصب آنها کیفیت آب شرب روستاها افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت، توجه به ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی را یکی از رویکردهای شرکت دانست.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان اظهار کرد: در این روش هیپوکلریت سدیم تولید می‌شود که باعث ضد عفونی و گندزدایی آب شرب می‌شود.

وی در پایان سخنانش از روستاییان خواست با رعایت مصرف بهینه آب، از بروز مشکلات بحران آب در آینده بکاهند و با این اقدام زمینه خدمت‎رسانی به آنها را مهیا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار