سایه تبعیض در ارائه خدمت!
بخش لاله آباد بابل حد فاصل شهرهای آمل و بابل واقع شده است اگر از مرکز شهرستان بابل فقط کمتر از ده دقیقه به سمت شهرستان آمل حرکت کنیم به این بخش می رسیم ، بخشی که از داشتن بسیاری از امکانات محروم است .
کد خبر: ۲۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ 18 April 2015
در حالیکه بسیاری از شهرها و روستاهای مازندران از نعمت گاز برخوردار شده اند مردم بخش لاله آباد شهرستان بابل همچنان چشم انتظار وعده مسئولین بوده و از نعمت داشتن گاز همچنان محروم هستند.
به گزارش خبرنگار تابناک، بخش لاله آباد بابل حد فاصل شهرهای آمل و بابل واقع شده است اگر از مرکز شهرستان بابل فقط کمتر از ده دقیقه به سمت شهرستان آمل حرکت کنیم به این بخش می رسیم ، بخشی که از داشتن بسیاری از امکانات محروم است .
در رأس عدم توجه مسئولین به این بخش و یکی از مشکلاتی که برای مردم روستاهای این بخش وجود دارد عدم گاز رسانی می باشد که بارها مورد انتقاد مردم منطقه واقع شده است .
حسینی از اهالی بخش لاله آباد به خبرنگار تابناک گفت: مسئولین همیشه وعده داده اما هیچگاه به قول خود وفا نکردند ما در این بخش چندین روستا داریم که گازکشی نشده است در حالیکه دولت مناطق کوهستانی و جنگلی برخی از قسمت های بند پی را با آن همه هزینه گازرسانی کرده که البته حق آن مردم است، چرا این مسیر هموار و در چند کیلومتری مرکز شهر بابل را گازرسانی نمی کنند آیا مسئولین باید فقط وعده داده و عمل در حرف آنها نباشد؟
این شهروند بابل خواستار توضیح مسئولین در این رابطه شد و گفت : دیگر تهیه سوخت در ایام زمستان و حتی تابستان ما را کلافه کرده و باعث آزار و اذیت ما می شود .
بر این اساس شنیده شده قرار است در هفته جاری جلسه ای در فرمانداری بابل در خصوص مساله گاز بابل با حضور برخی از بخشداران و اعضای شورا بخش تشکیل شود که در کمال تعجب اعضای شورای این بخش برای حضور در این جلسه دعوت نشدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار