مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل از اجرای طرح نشاط معنوی در 24 بقعه متبرکه استان از آغازین روز ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 07 June 2016

حجت‌الاسلام اکبر قیامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و در تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان طرح نشاط معنوی از امروز در آستان امامزاده‌ها و بقاع متبرکه منتخب استان برگزار می‌شود.

وی محتوای این برنامه‌ها را توجه به نشاط معنوی همراه با مسائل آموزشی و فرهنگی و شرکت در دوره‌های مختلف اعلام کرد و افزود: عناوین دوره‌های آموزشی تدارک دیده شده در قالب طرح نشاط معنوی شامل حفظ موضوعی قرآن، تفسیر و ترتیل‌خوانی و همچنین طرح مباحث اخلاقی و احکام در بین جوانان و نوجوانان است که می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد تحولات روحی و روانی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از اجرای طرح نشاط معنوی در 24 بقعه متبرکه استان اردبیل از آغازین روز ماه مبارک رمضان خبر داد.

قیامی افزود: در قالب این طرح مهارت‌ها و سبک زندگی اسلامی همراه با مبانی دینی و تربیتی به نسل آینده انتقال داده شده و شرکت‌کنندگان با قرائت صحیح نماز آشنا می‌شوند.

وی برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت به همت راویان و مبلغان را یادآور شد و گفت: در برگزاری دوره‌های امامزاده‌شناسی نیز با هدف افزایش معرفت امامزادگان ورود پیدا کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: در قالب طرح نشاط معنوی برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی را شاهد خواهیم بود.

قیامی در مورد شرایط ثبت نام برای خواهران و برادران برای حضور در این برنامه، گفت: افراد با مراجعه به آستان امامزاده‌ها و ارائه مدارک شناسایی می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام کنند و از ثمرات و نتایج چنین طرح‌های معنوی بهره‌مند شوند.

وی گفت: طرح نشاط معنوی در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه سراسر شهرستان‌ها برگزار می‌شود و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار