رئیس بهزیستی فاروج گفت : 24 خانواده تحت پوشش این شهرستان در طی یک سال گذشته تسهیلات خوداشتغالی دریافت نموده اند.
کد خبر: ۲۴۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 09 June 2016
مریم وافری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد : با اینکه تعهد اشتغال زایی این شهرستان در سال 94 برای 20 خانواده تحت پوشش بود لیکن تاکنون 24 خانواده موفق به دریافت تسهیلات خوداشتغالی شده اند و سه خانواده دیگر نیز در مراحل پایانی اخذ تسهیلات می باشند .
وی افزود : طبق سهمیه بندی سال 95 تعهد اشتغالزایی شهرستان 44 سهمیه در نظر گرفته شده است که با توجه به ظرفیت شهرستان و همچنین تقاضای موجود جذب خواهند شد .
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فاروج در خصوص بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی مددجویان این شهرستان نیز گفت: در سال گذشته ، 75 خانوار شامل پرداخت حق بیمه شده اند که از این تعداد سه خانوار بیمه کارفرمایی و 72 خانوار بیمه خویش فرمایی هستند .
وی همچنین تصریح کرد : طبق دستورالعمل جدید سازمان بهزیستی کشور مددجویان که از بیمه های خویش فرما استفاده می کنند بعد ازپنج سال از واریز بیمه توسط بهزیستی ، می بایست خود اقدام به پرداخت حق بیمه سالانه نمایند و سازمان بعد از 5 سال تعهدی در این زمینه ندارد .
بهزیستی خراسان شمالی 17هزار نفر را تحت پوشش خود قرار داده است که هفت هزار و 388نفر از این تعداد بیماران جسمی و حرکتی، 151نفر ضایعه نخاعی، چهار هزار و 540نفر بیمار ذهنی، یک هزار و 590نفر نابینا، یک هزار و 903نفر ناشنوا، یک هزار و 339نفر بیمار روانی و 107نفر بیمار گفتاری هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار