مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:
تابناک: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از آغاز فعالیت ستاد اسکان تابستانی در این استان خبر داد و گفت: ستاد اسکان تابستانی از دو روز پیش در استان مرکزی آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۲۴۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 13 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شهریار فولادوند مدیر کل  آموزش و پرورش استان مرکزی، افزود: ستاد اسکان تابستانی به طور رسمی از 25 خرداد ماه در این استان آغاز بکار می کند؛ اما این ستاد به دلیل درخواست متقاضیان از دو روز پیش نیز پذیرش داشته است.

وی ابراز کرد: در استان مرکزی 14 پایگاه، 22 مدرسه و 202 کلاس درس برای پذیرش مسافران تابستانی آماده هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه در ستاد اسکان تابستانی امسال 124 نفر به عنوان عوامل اجرایی مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: سال گذشته ستاد اسکان تابستانی در استان مرکزی 11 هزار و 800 نفر را پذیرش کرد که امسال نیز به احتمال زیاد همین تعداد را پذیرش خواهیم داشت.

فولادوند اظهار داشت: پایگاه دبیرستان حاج عراقچی اراک به عنوان یکی از پایگاه های اصلی و تنها پایگاه در شهر اراک آماده اسکان مسافران تابستانی است.

وی در خصوص نحوه دریافت خدمات و نوع کلاس ها توسط مسافران گفت: مسافران براساس تعرفه ای که پرداخت می کنند نوع کلاس ها را نیز دریافت خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه ستاد اسکان نوروزی در سال جاری نیز 31 هزار و 800 نفر را در استان پذیرش کرد، بیان داشت: مدارس استان مرکزی برای اسکان مسافران نوروزی و تابستانی از امکانات لازم برخوردار هستند.

فولادوند با اشاره به اینکه تابستان فصل اوقات فراغت و مسافرت است، یادآور شد: تمامی کسانی که قصد مسافرت تابستانی را دارند باید با رعایت کامل قوانین و ایمنی لازم سفرهای خود را آغاز کنند تا الگویی مناسب برای آینده فرزندان خود باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه والدین بهترین الگو برای فرزندان خود هستند، تصریح کرد: در سفرهایی که فرزندان به همراه خانواده های خود دارند به طور حتم بسیاری از رفتارها و کردارهای اجتماعی و بسیاری از نکات فرهنگی را از والدین خود الگوبرداری خواهند کرد.

وی گفت: بنابراین بهتر است والدین در این سفرها بیش از پیش نکات اجتماعی، ایمنی و فرهنگی را رعایت کنند تا نسلی سالم و دارای روابط اجتماعی، فرهنگی خوبی را در آینده این جامعه شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار