نمایشگاه بزرگ «علوم قرآنی» در محل حسینیه بعثت افتتاح شد و تا پایان ماه رمضان از ساعت ١٠ صبح لغایت ٢٣ بصورت یکسره برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
کد خبر: ۲۴۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 15 June 2016
به گزارش تابناک یزد،نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی عصر روز ۲۵ خردادماه با حضور جمعی از مدیران و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل حسینیه بعثت افتتاح و تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ١٠ صبح لغایت ٢٣ بصورت یکسره برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
حسین دشتی، مسئول فعالیت‌های امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه که از ٢٥ خردادماه تا ١٥ تیرماه مصادف با پایان ماه مبارک رمضان دایر است، کتاب، قرآن، کتب ادعیه، انواع قلم هوشمند قرآنی، محصولات فرهنگی و هنری با محوریت قرآن کریم در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان بدون تعطیلی میزبان حضور علاقه‌مندان است افزود: در نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی، کلیه محصولات به نمایش گذاشته با تخفیف ویژه ٣٠ تا ٥٠ درصد به مناسبت ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.
دشتی تصریح کرد: با توجه به همکاری‌های مستقیمی که اداره ارشاد با موسسات قرآنی داشته و دارد همواره واگذاری امور به موسسات و تشکل‌های قرآنی از برنامه‌های این اداره بوده و لذا اعتماد کامل در واگذاری امور به این بخش وجود دارد و تاکنون فعالیت‌ها به بهترین نحو ممکن انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار