کد خبر: ۲۴۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 15 June 2016

با تودیع باقرزاده، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر معرفی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران، طی حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر منصوب شد.

محمدصالحی رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات از دکتر باقرزاده بخاطر تلاش و فعالیتش برای  موفقیت واحد قائم شهر در دوران تصدی تشکر کرد و نکاتی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی  و واحد قائم شهر  بیان کرد.

صالحی دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از دستاوردهای  بزرگ نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی  در راستای اصل 44 قانون اساسی کشور و بحث خدمت بیشتر به نظام و پوشش نظام آموزشی کشور با بیش از 35 سال قدمت فعالیت خود را آغاز کرد.

صالحی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در 4 دهه فعالیت خود توانست در بحثهای راه اندازی و آموزش ،کیفی سازی، دانش بنیان، مراکز رشد و سرمایه گذاری اقتصادی تلاش های زیادی انجام دهد.

وی  با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک بال عمده نظام آموزش عالی کشور محسوب می شود عنوان کرد: 50 درصد از کوله بار نظام آموزش عالی کشور و 30 درصد نظام آموزش عالی استان مازندران بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دبیرخانه استان مازندران واحد قائم شهر را یکی از باسابقه ترین و پرجمعیت ترین واحدهای دانشگاهی در شمال کشور از حیث اعضاء هیئت علمی توانمند، کادرپرسنلی ،دانشجویی و فضاهای پژوهشی و آموزشی معرفی کرد و گفت: یکی از موفقیت های ما در دانشگاه های استان مازندران می تواند استفاده از پتانسیل های واحد قائم شهر برای رسیدن به پیشرفت و رشد و تعالی  باشد.

صالحی گفت: دکتر میرزاده با مدیریت خود توانست مسیر و چهره دانشگاه را از لحاظ تک بعدی بودن و اتکاء به شهریه دانشجویان تغییر دهد و از ابتدا شروع در بحث سرمایه گذاری شرکتهای دانش بنیان ، مراکز رشد و برند سازی فعالیت های پژوهشی و استفاده از امکانات موجود در دانشگاه ها اقدام کرد.

وی ضوابط، انضباط در کار، درآمدزایی و سرمایه گذاری از پتانسیل های موجود را ملاک عمده هیأت امنا استان مازندران برای واحدهای دانشگاهی عنوان کرد و خواستار مدیریت هزینه ها؛ هماهنگ بودن با برنامه هیأت امنا، همدلی کارکنان و اساتید برای موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران شد.

دکتر ابراهیمیان سرپرست واحدقائم شهر ضمن قبولی طاعات و تبریک ماه مبارک رمضان نکاتی در خصوص ماه مبارک رمضان بیان کرد.

وی عادت شکنی و شکستن عادت ها، درمان بیماری ها، آشتی کردن با خدا، جبران گذشته ها، تمرین خودسازی و ترک گناه و شنیدن پندها واندرزهای آسمانی را 6 ویژگی ماه مبارک رمضان دانست.

ابراهیمیان از آیت الله رفسنجانی بعنوان معمار انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی برای تلاش جهت بنا کردن دانشگاه آزاد اسلامی و از دکتر میرزاده بخاطر  ایجاد تحول در بحث آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و از دکتر باقرزاده رئیس اسبق واحد قائم شهر بخاطر زحمات و اقدامات صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد .

وی گفت: دکتر میرزاده در دوران مدیریت خود در بحث پژوهشی، توسعه اقتصاد دانش بنیان و توسعه
رشته های تحصیلی و مراکز رشد توانست کارهای بزرگی انجام دهد و ابراز امیدواری کرد باید با همکاری و همدلی یکدیگر همراه و همگام ایشان در این زمینه باشیم.

ابراهیمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران، واحد قائم شهر را یکی از کهنسال ترین واحدهای کشور و استان مازندران عنوان کرد و گفت: واحد قائم شهر تنها واحدی است که در دوران دفاع مقدس شهدایی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرد و افزود: این واحد از بزرگترین نیروی انسانی توانمند و قوی ،مدیران و اساتید دلسوزی برخوردارد است که یکی از سرمایه های بزرگ آن بشمار می رود.

سرپرست واحدقائم شهر از اساتید،کارکنان واحدقائم شهر خواست تا با همدلی و صفا در راستای اهداف کلان دانشگاه بدون هیچ گونه حاشیه ای گام بردارند و از هر طرح و پیشنهادی در راستای بهتر شدن وضعیت دانشگاه استقبال کرد.

وی گفت: دانشگاه برخلاف سایر ارگانها از 4 عنصر استاد،کارمند،دانشجو و مدیر برخوردار است که هرکدام از این عناصر جایگاه ویژه ای در فرهنگ دینی و بینش قرآنی ما دارند.

ابراهیمیان با ابراز امیدواری از آینده روشن واحد قائم شهر اجرا کردن طرح های عظیم دانش بنیان، عدم اتکاء صفر به شهریه دانشجویان، جستجو کردن منابع مالی دیگر برای اداره دانشگاه، صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت مالی را از برنامه های آینده دانشگاه عنوان کرد و خواستار تلاش مضاعف،کارجهادی و فعالیت پیگیرانه و خستگی ناپذیر از کارکنان واساتید واحد قائم شهر برای رسیدن به اهداف بلند دانشگاه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار