آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه:
به گزارش تابناک سمنان،آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان افزود: تبعیض اقتصادی در کشور زمینه جدایی و دلسردی ملت از دولت را فراهم می کند و با روح انقلاب و نظام اسلامی در تعارض است.
کد خبر: ۲۵۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 24 June 2016

آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان افزود: تبعیض اقتصادی در کشور زمینه جدایی و دلسردی ملت از دولت را فراهم می کند و با روح انقلاب و نظام اسلامی در تعارض است.

شاهچراغی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهور و وزراء، گفت: همانگونه که معظم له در این دیدار تاکید فرمودند دولت باید موضوع فیش های حقوقی را پیگیری و ضمن برخورد با متخلفان، گزارش آن را به مردم اعلام کند.
امام جمعه سمنان در ادامه افزود: نیروهای وزارت اطلاعات با کار شبانه روزی خود معجزه آفریدند و با تلاش شبانه روزی، عناصر تکفیری و گروه های تروریستی را در داخل کشور که قصد بمب گذاری در 50 نقطه کشور را داشتند، دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: این نیروها با کار خود امنیت و آرامش را برای مردم در این ایام فراهم کردند تا با حضور در مساجد و حسینیه ها بتوانند مراسم شب قدر را برگزار کنند.

امام جمعه سمنان یادآور شد : دشمن هیچ وقت دست از سر جمهوری اسلامی برنداشته و برنخواهد داشت و اگر عنایات امام زمان (عج)به کشور و مردم ما نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی داشتیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار