در حالی که کمتر از دو روز به آغاز تعطیلات عید فطر و تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان باقی‌مانده است نبض شورابیل در استقبال از مسافران و میهمانان پرسرعت زده و این مجموعه آماده ارائه خدمات است.
کد خبر: ۲۵۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 04 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شهردار اردبیل صبح امروز در جریان آخرین هماهنگی‌ها برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های شورابیل در فاز نخست اظهار کرد: آسفالت رینگ اول دور دریاچه شورابیل در آستانه تکمیل شدن است.

حمید لطف‌اللهیان افزود: دقت در اجرای طرح‌های مجموعه گردشگری شورابیل در اولویت برنامه‌های شهرداری اردبیل است.

وی ادامه داد: ظرافت، هنر و صنعت را کنار هم به کار می‌گیریم و برای رساندن مجموعه گردشگری شورابیل به جایگاهی که شایسته آن است که طراحی و اجرای ورودی جدید به همراه آبنما در ضلع جنوبی شورابیل در دستور کار است.

شهردار اردبیل یادآور شد: ورودی جدید در حال احداث در ضلع جنوبی دریاچه شورابیل با طراحی متفاوت و اجرای آبراه و آبنما از میان دو پیاده راه منتهی به پارک بهشت گمشده، به تحولات تاریخی شورابیل کمک کرده است.

لطف‌اللهیان ادامه داد: تجهیز ایستگاه دوچرخه‌سواری رینگ دور دریاچه شورابیل به سیستم‌های الکترونیکی جدید و هوشمند توسط شهرداری اردبیل در این مدت انجام شده است.

وی عنوان کرد: برای روشنایی بهتر شورابیل تجهیز تیرهای چراغ برق رینگ اول دور دریاچه شورابیل به لامپ‌های روشنایی کم مصرف و پرنور با سیستم lED آغاز شده است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه به اندازه یک شهر پروژه در شورابیل در حال اجرا است گفت: تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری اردبیل در جبهه‌های مختلف کاری در مجموعه شورابیل به خوبی در حال انجام است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار